היום במוסף G: מיהו דן רביב, איש סודו של שלדון אדלסון?

את דן רביב, שנבעט בעבר מרשות השידור, לא תמצאו בכותרות ■ איש סודו של אדלסון עומד מאחורי השקות הענק של המיליארדר בלאס-וגאס ובמקאו ולוחש על אוזנו עצות בעניין "ישראל היום" - אך מקפיד על עמימות ביחס לעצמו

את דן רביב, איש סודו של המיליארדר היהודי-אמריקני שלדון אדלסון, לא תמצאו באור הזרקורים.

האיש שאחראי על אסטרטגיית המיצוב של מיזמי התיירות וההימורים שבונה אדלסון ברחבי העולם, ואמון על תדמיתה של חברה הנסחרת בניו יורק לפי שווי של למעלה מ-10 מיליארד דולרים, מקפיד לשמור על חשאיות בשנים האחרונות ומסרב להתראיין. היום(ה') יפרסם מגזין G פרופיל שלו.

רביב הוא חבר טוב של אדלסון, והישראלי הקרוב אליו ביותר. הוא עומד מאחורי השקות הענק של המיליארדר בלאס וגאס ובמקאו, שומר על תדמיתו בישראל ובעולם, ואף לוחש על אוזנו כשזה זקוק לעצה בקרבות הרחוב של העיתון "ישראל היום", שבבעלותו של המיליארדר.

רביב היה במשך ארבעה עשורים מחייו עיתונאי ברשות השידור, שם צמח והפך לכתב ולמגיש בכיר, עד שבשנת 2000 פרש בטריקת דלת. את אדלסון הכיר עוד בשנות השמונים, כשהיה מיליונר בתחילת דרכו. הקשר ביניהם התחזק ולימים עבר רביב לעבוד עבור אדלסון, שהחל אז לממש את חזונו לשנות את מפת התיירות וההימורים העולמית.

לאחר שספג פגיעה קשה במשבר הכלכלי העולמי, חידש אדלסון, באמצעות חברת "לאס וגאס סאנדס" שבבעלותו, את בניית הפרויקטים ברחבי העולם. ה"בייבי" הנוכחי של אלדסון הוא מיזם התיירות והקזינו "מרינה ביי סאנדס" בסינגפור, שצפוי להיות מושק בעוד כשלושה חודשים.

הסיפור המלא - היום במגזין G