הריאליטי חוצה גבולות: ינון קרייז קונה 50% מקופרמן הפקות

אלעד קופרמן ימשיך לשמש מנכ"ל החברה וינון קרייז ישמש כיו"ר ■ השקעתו של קרייז בקופרמן הפקות היא פרטית ואינה חלק מפעילותו באנדמול ■ כבר היום משודרים בעולם פורמטים של קופרמן הפקות

ינון קרייז, מנכ"ל ויו"ר אנדמול, קונה 50% מקופרמן הפקות. בתום מו"מ ארוך סיכם אלעד קופרמן עם קרייז, על המכירה.

קופרמן ימשיך לשמש מנכ"ל החברה וינון קרייז ישמש כיו"ר. השקעתו של קרייז בקופרמן הפקות הינה השקעה פרטית ואינה חלק מפעילותו באנדמול: "מדובר בחלק מאסטרטגיית החברה להמשיך ולהוביל את שוק הטלוויזיה בישראל וכן להרחיב את פעילותה הבינלאומית", נמסר מקופרמן.

כבר היום משודרים במספר רשתות שידור בעולם פורמטים שיצאו מבית קופרמן הפקות, ביניהם: "אורי גלר מחפש את היורש" ששודר בארה"ב, רוסיה, יוון, גרמניה תורכיה, הונגריה ובימים אלה עלתה בהולנד העונה ה-3 . "רמזור" עושה בימים אלו את צעדיה הראשונים להתאמתה לשוק האמריקאי, זאת לאחר שערוץ Fox רכש את האופציה להפקת remake לסדרה ובנוסף השעשועון האני פליז (HIDDEN AGENDA) משודר ברשת GSN האמריקאית.

קרייז, שהיה מנכ"ל ויו"ר פוקס קידס אירופה בעבר, משמש היום מנכ"ל ויו"ר חברת ההפקות אנדמול, מחברות ההפקה המובילות בעולם. קרייז החל את דרכו כאשר סיים את לימודיו במנהל עסקים באוניברסיטת UCLA בקליפורניה, והשתלב בקבוצת סבן קפיטל גרופ בראשות המיליארדר חיים סבן.

לימים הקים יחד עמו את חברת פוקוס קידס אירופה שנקנתה החברה על ידי קבוצת דיסני. קופרמן אמר היום כי "מבחינתי זהו יום מרגש וכבוד גדול שינון קרייז בחר להשקיע בנו. אני מאמין שכניסתו של ינון תבסס אותנו בישראל ותגרום לקופרמן הפקות להרחיב את פעילותיה לשוק הבינלאומי". קרייז אמר, "אני מכיר את אלעד כבר למעלה מעשור ועקבתי אחר דרכו המהירה והמוצלחת בשוק הישראלי כמפיק בעל שיעור קומה וכיוצר מקורי של תוכניות מעולות, לרבות מספר פורמטים מוצלחים שכבר סובבים בעולם. אני מצפה לעבודה המשותפת איתו ועם צוות ההנהלה והקריאייטיב המוכשר שיש היום בחברה".