הפתיחה החלשה של "שבוע סוף" מעוררת חילוקי דעות בזכיינית רשת

התוכנית החלה אמש עם 22.7% רייטינג וסיימה עם 11.7% ■ רייטינג גבוה אמש לערוצים בכבלים

חילוקי דעות קשים בזכיינית ערוץ 2 רשת סביב הפורמט של התוכנית "שבוע סוף". זאת לנוכח נתון הפתיחה החלש של התוכנית אתמול (ג') - 18.1%. מבט על חלוקת רבעי השעה של תוכנית הבידור "שבוע סוף" ששודרה ברשת, מראה נטישה מסיבית של צופים. עם תחילתה, בשעה 21:00, עמד הרייטינג של התוכנית על 22.7% צפייה, אולם בסופה, בין 22:00 ל-22:15, נותרו בה רק 11.7% צופים, מה שמראה על אכזבת הקהל מהתוכנית.

ל"גלובס" נודע כי מאחורי הפורמט המחודש של התוכנית ותכניה עומד מנהל הבידור של הזכיינית ליאור שליין. זאת בעוד שמפיק התוכנית, יואב גרוס, מבקש לחזור לפורמט הקודם.

ברשת, עם זאת, היה מי שתלה את כישלון ההשקה בערב הצפייה החזק, שלו זכתה הטלוויזיה הרב-ערוצית אתמול, ושפגע בערוצי הברודקאסט. ערוץ המוזיקה (ערוץ 24), שהקדיש ערב שידורים לעופרה חזה, השיג נתונים גבוהים כבר מהשעה 20:00 בערב. החל מהשעה 21:00 הגיע הערוץ לרייטינג של יותר מ-2%. משחק הכדורגל של ליגת האלופות בין שטוטגרט לברצלונה זכה ל-5% רייטינג.

גם ערוץ 20 הביא אתמול נתונים גבוהים - כניסתם של ארז טל ואסי עזר לבית "האח הגדול" בשעה 21:00, הביאה נתונים של כ-6% צפייה וכ-140 אלף צופים.

מרשת נמסר, כי "שבוע סוף החדש יצא לדרך אחרי עבודה מאומצת להביא למסך תוכן חדש איכותי ומצחיק. הפורמט נקבע מראש על-ידי הנהלת רשת, יחד עם יוצרי התוכנית וגרוס נבחר להיות בית ההפקה הראשי".

את תגובתו של יואב גרוס לא ניתן היה להשיג.