ה"טיימס": הישראלים קונים משקפיים כמו של מחסלי אל-מבחוח

בכיר לשעבר בארגון ל"טיימס" הלונדוני: "המוסד חזר לימי הזוהר" ■ אופנת המוסד: חנויות האופטיקה מדווחות על ביקוש למשקפיים כמו של "המחסלים", וחנויות שמוכרות חולצות עם לוגו המוסד מתקשות לעמוד בביקוש הגובר

אופנת המוסד: העולם אולי כועס על ישראל מאז החיסול של מחמוד אל-מבחוח לפני כחודש בדובאי, אבל בארץ התדמית של המוסד מעולם לא היתה טובה יותר - כך לפחות לפי כתבה שמפורסמת הבוקר (שבת) בעיתון ה"טיימס" הלונדוני.

החנויות מתקשות לעמוד בביקוש החדש ברוח המוסד - ממשקפיים של המחסלים ועד לחולצות עם הלוגו של הארגון הפטריוטי.

דובאי מחמוד אל מבחוח חמאס / צלם: רויטרס
 דובאי מחמוד אל מבחוח חמאס / צלם: רויטרס

בישראל כידוע לא פרסמו הודעה רשמית לחיסול, וכמובן שלא לקחו עליו אחריות. עם זאת, ניתן להניח כי בדרגים הבכירים מוטרדים ומודאגים מאז חשיפת המבצע מהמחדלים שהובילו לחשיפתו. אבל, דווקא פה בארץ הם יכולים להתנחם בזרועות הציבור התומך והמלא גאווה.

"המוסד חזר לימי הזוהר שלו"

מאז החיסול המתוקשר וככל שנחשפים עוד ועוד פרטים מהמבצע המורכב, רק גוברת הפופולריות של המוסד בקרב הציבור הישראלי.

למעשה, הציבור הישראלי מרוצה מאד מהחיסול, והוא לא מתבייש להראות זאת. על-פי הפרסום, האתר הרשמי של המוסד מוצף בגולשים שהגישו בשבועות האחרונים בקשות להצטרף לשורות הארגון. גם החנויות המוכרות ספרים של אנשי מוסד ושירותי הביטחון לשעבר שמגוללים את חוויותיהם מהשירות החשאי, עושות קופה לאחרונה.

"המוסד חזר לימי הזוהר שלו", אומר לטיימס אילן מזרחי, לשעבר בכיר בארגון. עד כדי כך מרוצים הישראלים שחנויות אופטיקה מדווחות על ביקוש למשקפיים הדומים לאלה שמרכיבים חלק מ"המחסלים" בתמונות שמציפות את העיתונים ואמצעי התקשורת. גם בחנויות שמוכרות חולצות עם הלוגו של המוסד מתקשות לעמוד בביקוש הגובר.