בגלל מסיבות פורים? "האח הגדול" לא עבר אמש את רף ה-30%

פרק ההדחה האחרון של "האח הגדול" הביא במוצ"ש רייטינג של 29% ■ "ארץ נהדרת" רשמה ביום שישי רייטינג של 27.8% ■ "אולפן שישי" סגרה את חודש פברואר המוצלח ביותר עבור מהדורת השישי מאז 1999

מסיבות פורים במוצאי שבת הביאו ככל הנראה לכך שאחד הפרקים המשמעותיים ביותר של "האח הגדול" העונה לא הצליח לחצות את רף ה-30% רייטינג, אם כי לא ניתן לזלזל בנתון הגבוה. פרק ההדחה האחרון של "האח הגדול" ששודר אמש רשם רייטינג של 29%.

עם זאת, הריאלטי המצליח ביותר בתולדות ישראל עדיין שולט בטבלה, כשבמקום הראשון ניצב הפרק ששודר ביום רביעי עם רייטינג של 30.5%.

חג פורים השפיע גם על הרייטינג של "ארץ נהדרת" ביום שישי האחרון, אם כי דווקא לטובה. התוכנית גרפה רייטינג של 27.8%, למרות היעדרותה של ליטל מעתוק.

את העשירייה הראשונה סוגרת תוכנית נוספת של זכיינית ערוץ 2 קשת, עם 18% רייטינג לתוכנית התחקירים "עובדה" ששידרה השבוע ראיון עם שחקן ה-NBA הישראלי עמרי כספי.

"אולפן שישי" של חדשות ערוץ 2 סגרה השבוע את חודש פברואר המוצלח ביותר עבור מהדורת השישי מאז 1999. ביום שישי הביאה תוכניתו של יאיר לפיד רייטינג של 20.2% - זהה לרייטינג הממוצע של החודש כולו.

זכיינית ערוץ 2 רשת מצליחה להשחיל לעשירייה הראשונה 3 תוכניות, הבכירה שבהן היא "צחוק מהעבודה" שמשיגה רייטינג מצויין של 24.4% - ואולי משכיחה את האכזבה הרבה של "שבוע סוף", שפתחה עונה עם רייטינג של 18% בלבד. "כלבוטק" מביאה רק 16.7%, ואילו "מצב האומה" נותרת הרחק מאחור עם 13.4%. "הכל דבש" ממשיכה לאכזב עם רייטינג של 11.5%.

ערוץ 1, הנמצא בלב הסערה, מצליח להשיג רייטינג נאה ביותר לדרבי בין מכבי לפועל תל-אביב - 13.9%. נתוני צפייה יפים גם ל"מי אתה חושב שאתה" (7.6%) ול"מבט" (7.3%).

התוכנית הנצפית ביותר של ערוץ 10 השבוע היתה "האוצר האבוד של עופרה חזה" עם רייטינג של 12.6%, ואילו "הרווק" הביאה רק 9.5%. משחק הגומלין בין הפועל תל-אביב לקאזן הרוסית בערוץ 10 רשם רייטינג של 7.5%.

33