שבים לאנטליה? רני רהב יטפל ביחסי הציבור של לשכת התיירות של טורקיה

רהב: "זה אתגר ענק לשכנע את תושבי מדינת ישראל שחברות וידידות לא מאבדים בשל פוליטיקה. תיירות בין ארצות היא ללא קשר לפוליטיקה"

רני רהב תקשורת ויחסי ציבור בע"מ תטפל ביחסי הציבור והדוברות של לשכת התיירות של טורקיה בישראל.

"אסור לשכוח כי יש להפריד באופן ברור בין הפוליטיקה לתיירות, בין אנשים ובני אדם לבין פוליטיקה. בסוף היום התיירות מנצחת, וטורקיה אוהבת את התייר הישראלי", אמר היום (ב') רהב.

"חשוב לכולנו לשמור על הקשר הידידותי בין העמים", הוסיף. "זהו אתגר ענק להסביר ולשכנע את חבריי, תושבי מדינת ישראל, שחברות וידידות לא מאבדים בשל פוליטיקה. תיירות בין ארצות היא ללא קשר לפוליטיקה".

לסיום הוסיף רהב כי למד על יתרונותיה של טורקיה במהרה: "החופים, הניחוחות, האוכל, הטעמים והשירות - אין תחליף לטורקיה".

כזכור, שגריר טורקיה בישראל, אחמט אוגוז צ'ליקול, הגיש בקשה לעזוב את תפקידו בעקבות התנהגותו של סגן שר החוץ, דני איילון, בשיחת הבהרה שנערכה בין השניים.

אם לא די בכך, ראש ממשלת טורקיה, רג'יפ טאיפ ארדואן, אמר בראיון לרשת התקשורת 'אירו-ניוז' כי ישראל צריכה לחשוב על ההשלכות של אובדן טורקיה כידידה: "להתנהגות שלהם כלפי השגריר שלנו אין מקום בפוליטיקה הבינלאומית. אנחנו עשינו את המיטב עבור שיפור יחסי ישראל-סוריה".

יש לציין כי לגבי מחירי הנופש בטורקיה, מבדיקת "גלובס" עולה כי מחירי הנופש בקלאבים ל-3 לילות ליציאות ב-28 במארס (כולל ליל הסדר) מתחילים מ-400 דולר לאדם בחדר משפחתי (זוג עם 2 ילדים), ומגיעים ל-440-470 דולר לאדם בחדר משפחתי בקלאבים מפוארים, דוגמת ספייס או קאליסטה. מחירו של נופש ל-4 לילות ליציאות מיד אחרי ליל הסדר (30 במארס) מתחיל ב-560 דולר לאדם בחדר משפחתי, ומגיע לכ-650 דולר לאדם. המחירים כוללים טיסות, העברות וחופשה בסגנון הכול כלול.

משרד הפרסום החדש של לשכת התיירות של טורקיה בישראל יהיה ענבר-מרחב-שקד.