חוזרים למציאות: רק 7.4% רייטינג למשחק מכבי חיפה-מ.ס. אשדוד

אחרי הדרבי התל-אביבי בשבוע שעבר, נתוני הצפייה חוזרים למימדים חד-ספרתיים; המשחק ביום א' היה התוכנית הכי נצפית בערוץ 1 ■ משחק הכדורסל בערוץ 10 בין בני השרון להפועל ירושלים רשם רייטינג של 2.9%

אחרי ההייפ בשבוע שעבר סביב הדרבי התל-אביבי, חזרה ליגת העל למימדים הטבעיים שלה מבחינת נתוני צפייה. המשחק אתמול (א') במסגרת המחזור ה-24 בין מכבי חיפה ל-מ.ס. אשדוד הביא לערוץ 1 רייטינג ממוצע של 7.4% בקרב משקי בית יהודיים, נתון המשקף צפייה ב-114 אלף משקי בית.

מדובר בירידה של 16% בהשוואה למשחק בין הקבוצות בסיבוב הראשון בליגה (8.8% רייטינג). עם זאת, משחק הכדורגל שוב היה התוכנית הכי נצפית בערוץ הראשון, יותר ממהדורת "מבט" שהשיגה 6.3% רייטינג. המשחק דורג במקום ה-11 בטבלת התוכניות הנצפות אתמול.

הרייטינג הממוצע העונה בליגה העל בערוץ 1 עומד על 9.9%. זהו השידור העשירי של מכבי חיפה במסגרת "המשחק המרכזי", יותר מהפועל ת"א שזכתה ל-9 שידורים ובית"ר ירושלים עם 8 שידורים.

מה שלא מתרומם בינתיים אלו נתוני הצפייה של ליגת העל בכדורסל: ערוץ 10, ששידר אתמול את המשחק בין בני השרון להפועל ירושלים, רשם רייטינג ממוצע של 2.9% בלבד בקרב משקי בית יהודיים. מאז החל הערוץ לשדר את ליגת העל לפני כשישה שבועות, עומד הרייטינג הממוצע על 3.8% בלבד.