פורטסמות' לא יכולה ליהנות אפילו מהעפלה לחצי גמר הגביע

ההתאחדות האנגלית לא תעביר לקבוצה 600 אלף ליש"ט שמגיעים לה בעקבות ההישגים בגביע, עקב חובות של 3 מיליון ליש"ט למועדונים אחרים עבור רכישת שחקנים

בפורטסמות' חגגו בשבת את העלייה לחצי גמר הגביע אחרי שניצחו 0-2 את בירמיגהאם ברבע הגמר, אבל עם כל הכבוד להישג המקצועי, מצבו הפיננסי של המועדון לא יאפשר לו ליהנות מהבונוסים הכספיים שמעניקה ההתאחדות האנגלית לקבוצות במפעל.

"הטיימס" מפרסם היום (ב') כי ההתאחדות לא תעביר לפורטסמות' תשלומים בסך 600 אלף ליש"ט שמגיעים לה בעקבות ההעפלה לשלב ארבע האחרונות של הגביע. זאת בעקבות חובות של הקבוצה למועדונים אחרים עבור העברות שחקנים.

כזכור, בינואר האחרון מינהלת הפרמיירליג החליטה שלא להעביר לפורטסמות' 7 מיליון ליש"ט שהגיעו לה עבור זכויות השידור של הליגה, בעקבות חובות בסך 10 מיליון ליש"ט לקבוצות אחרות. "פומפי" הצליחה מאז לצמצם את הסכום הזה, אך החוב הכולל שלה, שמסתכם ב-60 מיליון ליש"ט, עדיין כולל בתוכו 3 מיליון ליש"ט בדמי העברות שחקנים.

אגב, המפרק של הקבוצה, אנדרו אנדרוניקו, כתב טור אישי לאוהדים שהופיע בתוכניית המשחק בשבת, בו הצהיר כי הוא מאמין שיימצא רוכש שישלם כ-30 מיליון ליש"ט עבור המועדון.