פסגת הנדל"ן של "גלובס": האם חלון הגיוסים נפתח מחדש?

יותר ויותר יזמים עוזבים את הבנקים וחוזרים לחפש את המימון באמצעות שוק ההון ■ דיון מיוחד בפסגת הנדל"ן יבחן את הסוגיה

בתקופה האחרונה אנו עדים לתופעה חדשה: יותר ויותר יזמים עוזבים את הבנקים וחוזרים לחפש את המימון באמצעות שוק ההון. פסגת הנדל"ן השנתית של "גלובס", עיתון העסקים של ישראל, בשיתוף התאחדות הקבלנים ובנק מזרחי-טפחות, תעלה השנה מושב דיון מיוחד שיבחן האם חלון הגיוסים נפתח מחדש.

בין הנושאים שיעלו במסגרת הדיון: האם השוק מתמחר את הסיכונים בענף הנדל"ן; היכן משתלם להשקיע: בנדל"ן יזמי או בנדל"ן מניב; איפה נשיג תשואות גבוהות יותר; ועוד. בדיון ישתתפו יובל בן זאב, ראש מחלקת המחקר, כלל פיננסים; גדי בן חיים, ראש תחום השקעות בנדל"ן, קבוצת הראל ביטוח ופיננסים; דני ברק, מנכ"ל לידר שוקי הון; גיל גזית, מנכ"ל מידרוג; ודורית סלינגר, מנכ"ל S&P Maalot. המנחה תהיה עירית אבישר, כתבת שוק ההון של "גלובס".

פסגת הנדל"ן של "גלובס" היא גורם דומיננטי בדיאלוג הישיר בין בכירים מקהילת הנדל"ן בישראל ומקבלי החלטות ובין אורחים בכירים מהעולם. במסגרת הוועידה יוצגו הסוגיות הבוערות והנושאים העכשוויים ביותר בשוקי הנדל"ן בישראל ובעולם, יועלו לדיון המגמות האחרונות בענפי הנדל"ן השונים, הדילמות השונות שהתעוררו בשנה האחרונה ועלו על סדר היום הציבורי.

לפרטים ולהרשמה: 5988*