שכר של 16.1 מיליון שקל ב-5 שנים למנכ"ל נייר חדרה היוצא

אבי ברנר פרש בינואר מתפקידו מסיבות בריאותיות, ועלות שכרו החודשית עמדה אשתקד על 384 אלף שקל ■ 264 אלף שקל בחודש לשרון שוופי, מנכ"לית גב ים ■ מניית נייר חדרה נסחרת כיום לפי מחיר של 298.1 שקל, ולכן השווי הנאיבי של ההטבה הגלומה בהן הוא 3 מיליון שקל בקירוב

215 אלף שקל בחודש. זוהי עלות השכר, נכון לרגע כתיבת שורות אלו, המשמשת כרף הכניסה המינימלי לרשימת "ליגת העל" של "גלובס" - 25 מקבלי השכר הגבוהים ביותר.

לרשימה נכנס אבי ברנר, מנכ"ל נייר חדרה היוצא, שעלות שכרו השנתית עמדה על 4.6 מיליון שקל, וכללה שכר בשווי של 1.9 מיליון שקל ותשלום מבוסס אקוויטי בשווי של 1.4 מיליון שקל. בחלוקה חודשית מדובר על 384 אלף שקל.

ברנר פרש מתפקידו בינואר האחרון מסיבות בריאותיות (לפי הודעות החברה מדובר במחלת עיניים שמנעה ממנו להמשיך ולכהן בתפקידו), ועלות שכרו אשתקד כללה סכום בגובה של 356 אלף שקל בגין יתרת תקופת ההודעה המוקדמת של כשלושה חודשים וחצי, מתוך תקופת ההודעה המוקדמת של שישה חודשים הנקובה בהסכם ההעסקה שלו. מחליפו של ברנר בתפקיד הוא עופר בלוך, שהיה למשך חודשים ספורים מנכ"ל לידקום, ובעברו היה מנכ"ל חברת הלוויין yes ומנכ"ל חברת ההשקיה נטפים.

ברנר החל לכהן כמנכ"ל נייר חדרה, הנמנית על קבוצת אי.די.בי, בינואר 2005, ומבדיקת "גלובס" עולה כי במהלך חמש שנות כהונתו בחברה צבר ברנר עלויות שכר בשווי כולל של 16.1 מיליון שקל.

בהודעה נפרדת ציינה נייר חדרה כי דירקטוריון החברה החליט לאפשר לברנר לממש גם את המנות השלישית הרביעית של חבילת האופציות שהוענקו לו בעבר, ושעדיין לא הבשילו עד לרגע פרישתו מהחברה. החבילה כללה 40,250 אופציות שהוקצו לפי מחיר מימוש של 223.965 שקל למניה. מניית נייר חדרה נסחרת כיום לפי מחיר של 298.1 שקל, ולכן השווי הנאיבי של ההטבה הגלומה בהן הוא 3 מיליון שקל בקירוב.

22
 22