פרטנר פונה לצעירים: התנדבו וקבלו כרטיס להופעה של ריהאנה

ההופעה תהיה פתוחה ל-14 אלף צופים בלבד מקרב לקוחות פרטנר בגילאים 16-26, שייתנדבו לטובת הקהילה למשך 4 שעות בסך-הכל ■ פרטנר תשקיע בפרויקט כ-20 מיליון שקל

חברת הסלולר פרטנר שמה היום (ד') סוף לגל השמועות סביב הופעתה של הזמרת ריהאנה בישראל. החברה ערכה היום מסיבת עיתונאים שבה חשפה פרויקט התנדבותי חדש, שה"דובדבן" שלו יהיה הופעה של ריהאנה.

ההופעה תהיה פתוחה ל-14 אלף צופים בלבד מקרב לקוחות פרטנר בגילאים 16-26, שייתנדבו לטובת הקהילה למשך 4 שעות בסך-הכל. הזמרת ריהאנה הודיעה כי במסגרת הפרויקט תתרום גם היא 4 שעות לקהילה.

פרטנר שאבה את הרעיון מחברת Rockcorps האמריקנית, שמשתמשת במוזיקה לצורך עידוד צעירים לתרום לקהילה.

מי שמנהלת את תחום ההתנדבות של הפרויקט היא עמותת "רוח טובה", בראשות חבר הכנסת לשעבר רפי אלול, שמאגדת בתוכה כ-1,400 ארגונים ועמותות ציבוריות בישראל.

פרטנר חשפה כי תשקיע כ-20 מיליון שקל בפרויקט.

החברה הקימה אתר ייעודי (www.orangerockcorps.co.il) שבו יוכלו לקוחות צעירים בעיקר להירשם, לבחור מקום להתנדבות בכל הארץ ולבחור את סוג הפעילות ההתנדבותית מבין התחומים הבאים: איכות הסביבה, ניקוי חופים וגינות ושיפוץ מוסדות ציבוריים.

ההופעה של ריהאנה תיערך ב-30 במאי באצטדיון בלומפילד בתל-אביב.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988