חילופי מהלומות הבוקר בטלוויזיה הערבית בירושלים

זאת לאור החלטת מנכ"ל רשות השידור, מוטי שקלאר, למנות עוזר לענייני הטלוויזיה בערבית שיתפקד מעל מנהל הטלוויזיה בערבית, רפי יהושע ■ רשות השידור: "הנהלת הרשות מגנה בתוקף כל שימוש באלימות"

חילופי מהלומות הבוקר (א') בטלוויזיה הערבית בירושלים. זאת לאור החלטת מנכ"ל רשות השידור, מוטי שקלאר, למנות עוזר לענייני הטלוויזיה בערבית שיתפקד מעל מנהל הטלוויזיה בערבית, רפי יהושע.

עובדי הטלוויזיה בערבית וחברי ועד העיתונאים של הטלוויזיה בבירה ניסו למנוע את כניסתו של סעיד מועדי, העיתונאי שמונה לתפקיד, לבניין - ובין הצדדים פרצה קטטה. מועדי הגיש על כך תלונה לקצין הביטחון של רשות השידור.

שקלאר החליט למנות את מועדי לתפקיד על מנת שיסייע לו לנהל את הטלוויזיה בערבית. בין שקלאר לרפי יהושע קיים נתק ארוך-שנים, ויהושע נחשב לאחד מאנשי מנכ"ל הרשות הקודם יוסף בראל.

שקלאר אף הודיע למועדי כי יישב בלשכתו של מנהל הטלוויזיה בערבית. הבוקר התייצבו עובדים בטלוויזיה בערבית מול הבניין ולא איפשרו למועדי להיכנס לבניין.

מרשות השידור נמסר בתגובה: "מוטי שקלאר, מנכ"ל רשות השידור, הוא מנהל הטלוויזיה הישראלית בערבית בפועל. עיסוקיו הרבים, ביחוד בימים אלה, אינם מאפשרים לו להקדיש את הזמן הראוי לקידום ערוץ חשוב זה. לפיכך מצא לנכון למנות עיתונאי בכיר, דובר ערבית, שיתמקד בטיפול בתוכן ובנושאים העיתונאיים. רפי יהושע מופקד על נושאי מינהלה בלבד ואינו מבין ערבית. העובדים צריכים ללמוד לקבל את הנחיות ההנהלה ולפעול לפיהן. הנהלת הרשות מגנה בכל תוקף כל שימוש באלימות".