האם מחירי הדירות בישראל מיועדים רק לעשירון העליון?

שאלה זו תעסיק את המשתתפים במליאת הנעילה של פסגת הנדל"ן השנתית, במעמד שר השיכון אריאל אטיאס

מליאת הנעילה של פסגת הנדל"ן השנתית של "גלובס", עיתון העסקים של ישראל, בשיתוף התאחדות הקבלנים ובנק מזרחי-טפחות, תעסוק בהרחבה במחירי הדירות בישראל. המליאה תיערך במעמד שר הבינוי והשיכון, ח"כ אריאל אטיאס.

במסגרת המליאה יעסקו בשאלה האם מחירי הדירות בישראל מיועדים רק לעשירון העליון; האם המחירים ירדו בקרוב; האם המדינה תתערב למען עתידם של הזוגות הצעירים; מה יקרה לקבוצות הרכישה והאם הן נלחמות על קיומן: ועוד. את הדיון ינחה דרור מרמור, עורך מוסף הנדל"ן של "גלובס".

בין שאר המשתתפים ניתן למנות את שמם של: הרצל חבס, יו"ר קבוצת חבס; גיל גבע, מנכ"ל קבוצת תדהר; צבי גרינולד, מנהל סקטור בניה ונדל"ן בנק מזרחי טפחות; וחני הורביץ, מנכ"ל ובעלים משותף, מגדלים. דוד עזריאלי, יזם ואדריכל, יציג את החזון שלו בנושא יזמות וציונות.

פסגת הנדל"ן של "גלובס" היא גורם דומיננטי בדיאלוג הישיר בין בכירים מקהילת הנדל"ן בישראל ומקבלי החלטות ובין אורחים בכירים מהעולם. במסגרת הוועידה יוצגו הסוגיות הבוערות והנושאים העכשוויים ביותר בשוקי הנדל"ן בישראל ובעולם, יועלו לדיון המגמות האחרונות בענפי הנדל"ן השונים, הדילמות השונות שהתעוררו בשנה האחרונה ועלו על סדר היום הציבורי.

לפרטים ולהרשמה: 5988*