זעזוע נוסף ב-HOT: ראש חטיבת ההנדסה אלעד דרור פורש

נימק את הסיבות להתפטרות באי-הסכמה לגבי השינויים החדשים שמוביל בעל השליטה החדש פטריק דרהי

הזעזועים בחטיבת ההנדסה ב-HOT נמשכים. היום (ב') הודיע אלעד דרור, שהיה ראש חטיבת ההנדסה בחברה, על התפטרותו. דרור כינס את העובדים שלו והודיע להם על החלטתו, תוך שהוא מנמק את הסיבות להתפטרות באי-הסכמה לגבי השינויים החדשים שמוביל בעל השליטה החדש פטריק דרהי.

ואולם, האמת לגבי עזיבתו של דרור נעוצה בהחלטה להביא סמנכ"ל טכנולוגיות שעבד עם דרהי בחו"ל, והכפפתו של סמנכ"ל הטכנולוגיות הקודם אילון גינזבורג אליו. במבנה שנוצר היה ברור שתיווצר סיטואציה בלתי אפשרית מבחינת תחומי אחריות וחלוקת סמכויות ביניהם, ואלעד דרור, שהרגיש שהוא נדחק לפינה, החליט לקום וללכת.

העזיבה של דרור ממשיכה גל עזיבות נרחב ב-HOT שנובע כתוצאה משינויים שמוביל דרהי. לפני מספר חודשים עזב מידד כץ, סמנכ"ל ההנדסה. מנהל אגף נוסף, אייל וקס, שהיה אחראי על כל תחום הטלקום, עזב אף הוא לפני מספר שבועות, וכעת עוזב דרור.

דרור אמר היום, כי "אני מסיים כברת דרך של קרוב ל 14 שנה, בהן עסקתי באחד התחומים המרתקים בעולם ההנדסה, ובשילוב בין הטכנולוגיות המתקדמות לעולם הטלוויזיה. כעת הגיע הזמן להתקדם למקומות חדשים.

הרצל עוזר, מנכ"ל HOT: "אני מכבד את החלטתו של אלעד, ומודה לו על תרומתו הרבה לחברה בכל שנות עבודתו. אין ספק, כי מדובר באחד האנשים המוכשרים שצמחו פה, ואני מאחל לאלעד בהצלחה בדרכו החדשה".