אופנת JUMP יוצאת במיתוג מחדש ופותחת 8 סניפים חדשים

הרשת תמתג את עצמה כ"אופנה לנשים עובדות", תחת הסלוגן "JUMP - הקולקציה שעובדת בשבילך" ■ תשקיע 13 מיליון שקל במהלך, בהם 5 מיליון שקל בשדרוג סניפים קיימים ו-2 מיליון שקל בסניפים החדשים

כחצי שנה לאחר רכישתה על-ידי בעלי רשת ml, אבי מלכה, רשת האופנה JUMP יוצאת במהלך מיתוג מחדש. הרשת תמתג את עצמה כ"אופנה לנשים עובדות", תחת הסלוגן "JUMP - הקולקציה שעובדת בשבילך", במטרה לנכס לעצמה את זירת שיווק האופנה ליומיום, לעבודה ולמשרד.

לדברי מלכה, היקף ההשקעה הכולל ברשת עומד על 13 מיליון שקל, כאשר 6 מיליון מתוכם יושקעו בקמפיין שילווה את המיתוג. במסגרת זו גם משקיעה הרשת 5 מיליון שקל בשיפוץ ובשדרוג החנויות ותשקיע 2 מיליון שקל נוספים בפתיחת 8 סניפים חדשים שמרביתם ייפתחו במהלך השנה הנוכחית. עם השלמת המהלך תמנה הרשת 55 סניפים.

הסניפים החדשים ייפתחו בקניון ארנה, סינמול (חוצות המפרץ), קריון, קניון אבנת, קניון איילון, רמת-ישי, בחוצות להב בבאר-שבע וסניף אאוטלט באור-יהודה.

למעשה, מלכה מנסה ליצור בידול עבור הרשת שנכונה לה חזית תחרותית גם מצדה שלH&M. "איתרנו זירה שתבדל את המותג מהתחרות האינטנסיבית בשוק האופנה ותישען על חוזקות הרשת והמותג. רשת JUMP תכלול קולקציות ופריטים קלאסיים מחויטים, בגדים ייצוגים המותאמים לשעות העבודה".

לדבריו, האסטרטגיה המיתוגית תבוא לידי ביטוי בכל נקודות המפגש עם הלקוחה, לרבות בנקודות המכירה.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988