שחקן חדש בשוק: סמסונג תמכור מחשבים ניידים בישראל

החברה הקוריאנית הציגה היום את קטלוג המחשבים הניידים והנטבוקים שלה, שישווקו בארץ ע"י קבוצת חיון ■ סמסונג לא משווקת כרגע את הדגמים שלה עם מודמים סלולריים פנימיים

שוק המחשבים הניידים בישראל, העמוס במותגים בינלאומיים, זוכה לשחקן חדש - סמסונג. החברה הקוריאנית הציגה היום (ג') את קטלוג המחשבים הניידים והנטבוקים שלה, אותם תשווק קבוצת חיון.

עד היום היתה סמסונג שחקן משמעותי בארץ בתחום הטלוויזיות והטלפונים הסלולריים, אולם בחברה החליטו לחכות תקופה ארוכה,עד שהגיעו להחלטה להביא גם את ליין המחשבים שלהם לכאן.

סדרת הנטבוקים של החברה תהיה הראשונה שתושק בישראל, כבר בחודש הקרוב. סדרת N כוללת 3 דגמים: דגם N510, הכולל כרטיס גרפי NVIDIA ION ובעל מסך 11.6 אינץ' בטכנולוגיית LED ומשקל 1.46 ק"ג; דגם N210, הכולל מסך 10.1 אינץ' וסוללת 6 תאים המספקת 12 שעות עבודה; ודגם N150, גם כן בעל מסך 10.1 אינץ' בטכנולוגיית LED ומשקל של 1.24 ק"ג.

סמסונג מחשב נייד
 סמסונג מחשב נייד

במהלך החודשים הקרובים תשיק סמסונג שתי סדרות נוספות: סדרת המחשבים הניידים R וסדרת הניידים האולטרה-דקים X. סדרת R כולל מחשבים בעלי מסך 14 אינץ' עד 17.3 אינץ'. סדרת R כוללת 3 דגמים, כאשר דגם X420 בסדרה זו כולל מסך LED בגודל 14 אינץ' במשקל של 1.76 ק"ג.

סמסונג לא משווקת כרגע את הדגמים שלה עם מודמים סלולריים פנימיים, המהווים פיתרון נוח מאוד ללקוחות שרוצים שהמחשבים שלהם יהיו ניידים בצורה מושלמת לאינטרנט.

בקבוצת חיון טוענים כי הם שוקלים הבאה של מחשבים הכוללים מודמים סלולריים, בשיתוף המפעילות הסלולריות וחברת סאני - יבואנית הטלפונים הסלולריים בעתיד.

סמסונג מחשב נייד
 סמסונג מחשב נייד