דוד אבנר יסיים באוקטובר את תפקידו בפרטנר; אלי גליקמן יחליפו

על זהות המחליף פורסם לראשונה ב"גלובס" ■ דירקטוריון פרטנר מתכוון למנות את אבנר לסגן פעיל של יו"ר החברה ■ אילן בן-דב: "גליקמן הינו בחירה מצוינת המעידה על עומק משאביה הניהוליים של פרטנר"

מנכ"ל פרטנר דוד אבנר יסיים את תפקידו באוקטובר 2010. מי שיחליף אותו בתפקיד הוא אלי גליקמן. דירקטוריון פרטנר מתכוון למנות את אבנר לסגן פעיל של יו"ר החברה. סבב המינויים חותם שורה של מהלכים שבוצעו בחברה מאז נכנס אילן בן-דב כבעל שליטה ומינה את עצמו ליו"ר פרטנר.

בן-דב אמר היום (ג'): "תחת הנהגתו של אבנר פרטנר הגיעה להישגים חסרי תקדים, הכוללים מותג ושירות לקוחות מובילים, שיפור משמעותי של הביצועים הפיננסיים ויצירת אחת מסביבות העבודה הטובות בישראל. באמצעות שילוב של יכולות ניהול ומנהיגות חזקות הצליח דוד למנף את נכסיה של פרטנר ולהציב רף חדש של מצוינות תפעולית. במהלך תקופתו פרטנר חיזקה את מעמדה בשוק הסלולר, התרחבה לתחום התקשורת הקווית וביססה את היסודות לצמיחה עתידית".

"גליקמן הינו בחירה מצוינת" הוסיף בן-דב, "המעידה על עומק משאביה הניהוליים של פרטנר. אלי מביא עימו הבנה עמוקה של הארגון התפעולי של פרטנר, אשר יחד עם כישורי הניהול המצוינים שלו צפוי להוביל את החברה לגבהים חדשים".

אבנר יהיה אחראי על פיתוח האסטרטגיה של החברה, לרבות מיזוגים ורכישות, פעילויות חוץ סלולריות ופעילויות עתידיות אחרות, אסטרטגית הרשת ומערכות המידע ורגולציה.

יש לציין כי אתמול (ב') חתכה סוכנות הדירוג מודי'ס את הדירוג של פרטנר ל-Ba1 מ-Baa3.