רשת המלונות הילטון פרסמה מכרז לבחירת משרד פרסום חדש.
דובר מטעם החברה מסר כי הרשת מנהלת מכרז סגור שבו היא בוחנת מספר מצומם של משרדי פרסום. לדבריו, אחת המטרות של המכרז היא למצוא משרד שיתמוך בפעילות הבינלאומית של הרשת.
בשלב זה לא ברור האם המשרד שמחזיק בתקציב מאז 2005, WPP's Y&R, יתמודד במכרז החדש.
הילטון מפעילה 500 מלונות ב-76 מדינות. יש לציין כי המכרז אינו כולל את מותגי המלונאות האחרים של הקבוצה.
.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.