ארה"ב: רשת מלונות הילטון מחפשת משרד פרסום חדש

על-פי הערכות, תקציב הפרסום של הילטון עמד בארה"ב ב-2009 על 51 מיליון דולר ■ בשלב זה לא ברור האם המשרד שמחזיק בתקציב בשנים האחרונות, WPP's Y&R, יתמודד במכרז החדש

רשת המלונות הילטון פרסמה מכרז לבחירת משרד פרסום חדש.

דובר מטעם החברה מסר כי הרשת מנהלת מכרז סגור שבו היא בוחנת מספר מצומם של משרדי פרסום. לדבריו, אחת המטרות של המכרז היא למצוא משרד שיתמוך בפעילות הבינלאומית של הרשת.

בשלב זה לא ברור האם המשרד שמחזיק בתקציב מאז 2005, WPP's Y&R, יתמודד במכרז החדש.

הילטון מפעילה 500 מלונות ב-76 מדינות. יש לציין כי המכרז אינו כולל את מותגי המלונאות האחרים של הקבוצה.

.