ממוצע השהייה בערוץ חדשות 2 באינטרנט: חצי שעה

ערוץ החדשות האינטרנטי החדש החליט לרווח את מבזקי החדשות לתדירות של פעם ב-30 דקות במקום בכל רבע שעה ■ עד כה, שבוע לאחר תחילת השידורים, גלשו לערוץ החדשות החדש מאות אלפי צופים

חברת חדשות ערוץ 2 החליטה לשנות את מתכונת שידורי האינטרנט שלה בעקבות נתונים על דפוסי הגלישה באתר.

ל"גלובס" נודע כי בחברה, המשדרת ערוץ אינטרנטי חדשותי יומי, הוחלט לרווח את קצב עדכוני החדשות באתר ולשדר מבזק חדשות בכל חצי שעה - במקום בכל רבע שעה כפי שהיה בימים הראשונים. זאת, לאחר שמבדיקה של תנועת הצופים באתר התגלה כי זמן שהייה ממוצע של גולש באתר הווידיאו עומד על 30 דקות.

עד כה, שבוע לאחר תחילת השידורים, גלשו לערוץ החדשות החדש מאות אלפי צופים. בין היתר שודרו בערוץ בשידור ישיר ומתמשך המהומות בירושלים ופתיחת סניפי H&M בבירה ובתל-אביב.

בערוץ משודרים בין היתר מבזקי חדשות בהגשת מבזקני החברה, מבזקי חדשות של ערוץ הספורט, מבזקי בידור של HOT בידור ישראלי ומבזק חדשות כלכליות של "גלובס".

שידורי ערוץ החדשות הישראלי הראשון מתנהלים מדי בוקר החל מהשעה 09:00 ועד לשעות אחר-הצהריים, אז מתחילים שידורי החדשות בערוץ 2. הערוץ מועבר באמצעות אתרי האינטרנט של רשת ושל קשת.

בתוך כך נודע כי בימים אלה מתקיימים בחברת החדשות של ערוץ 2 פיילוטים לתוכניות חדשות שיעלו באופן בלעדי במיזם של החברה, אותו מוביל סמנכ"ל הטכנולוגיה לירן דן.

בחברת החדשות ביקשו לא להתייחס לנתונים, אך אישרו את נושא ריווח המבזקים.