אירופה ננעלה בעליות שערים; הדאקס הגרמני עלה ב-0.5%

888 דיווחה על ירידה של 29% ברווח לפני מס ל-34.6 מיליון דולר ב-2009 ■ טושיבה הציגה עליות חדות לאור חדשות על שת"פ בינה לבין מיקרוסופט של ביל גייטס לפיתוח הדור הבא של כורים גרעיניים

שוקי אירופה ננעלו בעליות שערים הערב (ג') לאחר שיוון הודיעה כי היא מעוניינת בחבילת חילוץ שתגיע מהאיחוד האירופי ולאור סנטימנט חיובי במסחר בניו יורק.

שוקי אסיה ננעלו במגמה מעורבת, בהמשך לנעילה החיובית אמש (ב') בוול סטריט בהובלת מניות התרופות והבריאות. מדד ניקיי של טוקיו ננעל בירידה של 0.4% לאחר שאתמול לא התקיים מסחר ביפן לרגל "חג האביב".

מניות הכרייה, האנרגיה והפיננסים ריכזו עניין על רקע סימנים להאצת הצמיחה הכלכלית באיזור אסיה.

אמון המשקיעים באסיה כמובילה של ההתאוששות מהמשבר הפיננסי העולמי הולך ומתחזק לאחר שפרוטוקול החלטת הבנק המרכזי של יפן (BOJ) הצביע על כך שמרבית חברי הוועדה רואים שיפור בכלכלת יפן.

מדד SET של בנקוק הוביל החודש את העליות באסיה. בג'י. פי מורגן צופים כי המדד המוביל של תאילנד יציג תשואת יתר בהשוואה לשאר הבורסות בדרום מזרח אסיה לאור התפוגגות המתיחות הפוליטת במדינה.

888 מפרסמת דו"חות

חברת ההימורים המקוונים 888 דיווחה על ירידה של 29% ברווח לפני מס ל-34.6 מיליון דולר ב-2009. הכנסות החברה ירדו ב-10.8% ל-118.7 מיליון דולר. הרווח התפעולי נפל ב-6.1% ל-246.7 מיליון דולר. החברה תחלק דיבידנד של 3 סנט למניה.

מניות הכרייה והאנרגיה BHP ביליטון וריו טינטו ריכזו עניין לאור התייקרות מחירי הנפט והנחושת .

מניית טושיבה הציגה עליות לאור חדשות על שת"פ בינה לבין מיקרוסופט של ביל גייטס לפיתוח הדור הבא של כורים גרעיניים שצפוי לפעול במשך 100 שנה ללא תדלוק מחדש.