ערוץ 10 ישדר את גמר ליגת האלופות בכדורגל

ישדר גם שניים ממשחקי חצי הגמר ב-21 וב-28 באפריל ■ משחק הגמר באצטדיון סנטיאגו ברנבאו במדריד ישודר במוצ"ש ה-22 במאי, וסביבו יקיים הערוץ יום שידורים מיוחד

ערוץ 10 ישדר את גמר ליגת האלופות בכדורגל שייערך ב-22 במאי באצטדיון סנטיאגו ברנבאו במדריד.

בסך-הכל ישדר הערוץ 3 משחקים משלבי ההכרעה, אחרי שרכש גם גם שניים ממשחקי חצי הגמר שייערכו בימי רביעי, 21 ו-28 באפריל.

הערוץ רכש את זכויות השידור ישירות מחברת ‏T.E.A.M‏, חברת השיווק של ליגת האלופות.

את 10 המשחקים הנותרים - 8 משחקי רבע גמר ושניים ממשחקי חצי הגמר - ימשיך לשדר ערוץ הספורט, שמחזיק בזכויות השידור של ליגת האלופות. ערוץ הספורט רכש את הזכויות ל-3 שנים, עד 2012, תמורת סכום המוערך ב-3.75 מיליון אירו לעונה.

השנה, לראשונה, ייערך הגמר במוצאי שבת, ובערוץ יקיימו סביבו יום שידורים מיוחד. בשנתיים האחרונות שודרו שלבי ההכרעה של הצ'מפיונס ליג אצל זכיינית ערוץ 2 רשת, כאשר משחק הגמר ברצלונה-מנצ'סטר יונייטד גרף רייטינג של 31.5%, ואילו הגמר בין יונייטד לצ'לסי ב-2008 הביא רייטינג של 31.2%.

בכך ממשיך ערוץ 10 להגדיל את פורטפוליו שידורי הספורט שלו, אחרי שרכש לפני כחודשיים גם את ליגת העל בכדורסל, ממנה הוא משדר מדי שבוע משחק אחד עד תום העונה. הערוץ גם שידר העונה 11 משחקי כדורגל של הנציגות הישראליות באירופה - 7 משחקים מהצ'מפיונס ליג ומשלב המוקדמות של המפעל (מכבי חיפה) ו-4 משחקים של הפועל תל-אביב מהליגה האירופית.

סמנכ"ל הסחר של ערוץ 10, דן רון, מסר כי "אין ספק שליגת האלופות הינו אירוע מדיה המושך קהל רחב ומהווה הזדמנות מצוינת למפרסמים המשיקים את מהלכי השיווק שלהם עם פתיחת הקיץ".