זכיינית ערוץ 2 קשת תפיץ פורמט חדש ברחבי אירופה

חברת התוכן הבריטית RDF רכשה את זכויות ההפצה לשעשועון "נראה אותך יוצא מזה", שיעלה בקרוב גם בישראל ■ בתוך כך, הגירסה האמריקנית של "חטופים" - שהפורמט שלה נרכש ע"י FOX - נכנסת לשלב פיתוח מואץ

זכיינית ערוץ 2 קשת חתמה על עסקת הפצה בינלאומית עם חברת RDF הבריטית, במסגרתו תמכור החברה תוכנית חדשה פרי פיתוחה של הזכיינית. מדובר בשעשועון משימות בשם "נראה אותך יוצא מזה", שעתיד בקרוב גם לעלות ב ערוץ 2.

חברת RDF היא חברת תוכן והפצה מהבכירות באירופה העומדת מאחורי פורמטים רבים, בהם פורמט התוכנית "אמא מחליפה".

"נראה אותך יוצא מזה" הוא שעשועון משימות בן 30 דקות אשר המשתתפים בו הם אנשים היושבים בבתי-קפה ובמסעדות, שאינם יודעים כי שותפם לסעודה למעשה מעמיד אותם במבחן טריוויה נושא פרסים.

בתוך כך נכנסת הגירסה האמריקנית של "חטופים" לשלב פיתוח מואץ. הפורמט נרכש עוד קודם להפקתו בישראל על-ידי אולפני FOX והווארד גורדון, מיוצרי הלהיט "24".

כתיבת התסריט, שבה לוקח חלק גם יוצר הסדרה הישראלית גידי רף - כבר החלה, ול"גלובס" נודע כי תפקיד החוקר הצבאי (אותו מגלם בישראל גל זייד), יומר בארה"ב לתפקיד של חוקרת.

בעוד שבגירסה הישראלית לא ברור באיזה עימות צבאי נשבו החטופים, העלילה האמריקנית תתייחס באופן ישיר לעיראק ולאירועי ה-9/11, הקשורים באופן ברור גם ל-"24".