סמסונג N510 - נטבוק מוצלח ויקר

ה-N510 הוא מכשיר הדגל בסדרת N של סמסונג ■ הנטבוק הזה בהחלט מציב את סמסונג בחזית מול המתחרים בישראל: העיצוב מקסים והמראה נקי, אולם מחירו הופך אותו למוצר פרימיום ללא שום הצדקה

שוק הנטבוקים הישראלי יזכה בחודשים הקרובים לשני שחקנים מוכרים מעולם הסלולר: נוקיה, שתשווק כאן את הנטבוק הראשון שלה, וסמסונג, שהחלה לשווק שלושה נטבוקים, כש-N510 הוא מכשיר הדגל בסדרת N של החברה.

עיצוב: מחשב מקסים, המגיע בלבן או שחור, במראה נקי. הציפוי להגנה מפני שריטות התגלה כמוצלח.

מסך: 11.6 אינץ' בטכנולוגיית LED, שעושה עבודה טובה. *מקלדת: בגלל המסך, המקלדת יחסית רחבה ונוחה לעבודה, ביחס לנטבוקים באותו הגודל. אולם עדיין, לא היינו ממליצים להתייחס לנטבוק הזה כמחשב ראשי, מכיוון שהמסך והמקלדת עדיין לא ערוכים לעבודה של שעות רבות ברצף.

סמסונג N510
 סמסונג N510

חומרה: גם הנטבוק הזה סובל מכוח עיבוד חלש. אל תצפו שאקספלורר יעלה במהירות או שמספר תכונות יוכלו לעבוד במקביל, מבלי שהמחשב יתעייף. המעבד, כרגיל, שייך לחברת אינטל (N280 במהירות 1.66 ג'יגה הרץ). יש לו 2 ג'יגה זיכרון RAM וכונן קשיח בנפח 250 ג'יגה במהירות 5400. כפי שהבנתם, לא מדובר בנתוני חומרה חזקים במיוחד.

חיבורים: כמעט כל החיבורים הדרושים: 3 כניסות USB, שאחת מהן אמורה לטעון את הגאדג'טים שלכם, גם שהמחשב סגור (לנו זה לא עבד). *חיבורים נוספים: כניסת HDMI לחיבור לטלוויזיה, בלוטות' בתקן 2.1, יציאת VGA וכמובן אינטרנט אלחוטי. התקשורת היחידה שחסרה היא מודם סלולרי.

סוללה: קצת יותר מ-5 שעות עם הפעלת הביצועים הגבוהים של המחשב, כולל אינטרנט אלחוטי.

משקל: 1.41 ק"ג. לא קל מאוד, אבל נוח לנשיאה.

בשורה התחתונה: הנטבוק הזה בהחלט מציב את סמסונג בחזית מול המתחרים בישראל, אולם מחירו הופך אותו למוצר פרימיום, ללא שום הצדקה.

מחיר: 3,000 שקל באופיס דיפו. בהמשך בשאר הרשתות.

ציון: 8.5.