מכבי ת"א מתחזקת: רוברטו קולאוטי חתם בקבוצה ויצטרף בקיץ

החלוץ הארגנטיני-ישראלי, שמשחק במנשנגלאדבך מהבונדסליגה הגרמנית מאז 2007, חתם על חוזה לשלוש עונות בקרית שלום ■ נמני: "תוספת כוח משמעותית"; גולדהאר: "אני מחויב להביא כישרון"

רוברטו קולאוטי, חלוצה הארגנטיני-ישראלי של מנשנגלאדבך הגרמנית, חתם במכבי ת"א על חוזה לשלוש שנים עם אופציה לשנה נוספת.

קולאוטי הגיע לישראל ב-2004, כשהושאל למכבי חיפה מבוקה ג'וניורס. מאוחר יותר רכשה הקבוצה את כרטיס השחקן שלו עבור חצי מיליון אירו. בקיץ 2007 קיבלו עבורו הירוקים 1.6 מיליון אירו ממנשנגלאדבך, אז בליגה השנייה בגרמניה (כיום ממוקמת במקום ה-12 בבונדסליגה). בסך הכל הבקיע העונה קולאוטי 5 שערים ב-19 הופעות ליגה (בקצב של שער כל 223 דקות).

"רוברטו קולואטי מביא לקבוצה ניסיון רב" אמר היום (ב') מאמן מכבי ת"א, אבי נמני. "הוא התמודד במשחקים בינלאומיים כשחקן נבחרת ישראל, בליגה האירופאית ובליגה הישראלית, הוא יהיה תוספת כח משמועתית לעונה הבאה".

מיטש גולדהאר, בעלי מכבי ת"א, אמר: "אני מחוייב להביא כשרון, ניסיון ונורמות עבודה למכבי ת"א תחת הנסיבות המתאימות. לרוברטו יש את התכונות המתאימות ואנחנו מתחילים לחזק את הקבוצה לקראת העונה הבאה. אנחנו נמשיך במסלול של שיפור של כל תחום במכבי ת"א בסבלנות, בצורה מתודית ומקצועית אשר תניח את היסודות להצלחה ארוכת טווח של הארגון, תהליך שהתחיל עכשיו ויימשך בעתיד".

קולאוטי, שהתחתן ב-2005 עם הישראלית עלוית שטראוס, רשם 19 הופעות בנבחרת הישראלית במהלכן כבש 9 שערים.

בנוסף לקולאוטי, סיכמה מכבי גם עם מגן הנבחרת, יואב זיו, על הצטרפותו לקבוצה. עבור זיו, שבשנה וחצי האחרונות שיחק בלוקרן הבלגית, זו התחנה השישית בקריירה, אחרי ששיחק בארץ במכבי חיפה, הפועל חיפה, נצרת עילית ובית"ר ירושלים.