סער שיינפיין: "יש לי הצעות מטייקונים שהם כמעט נוחי דנקנר; הצביעו לי יותר מאשר לביבי"

העו"ד הפלילי יצא לחפש את עצמו בעולם הריאליטי - וזה נגמר במקום השני ב"האח הגדול" ובתדמית של מצ'ואיסט ילדותי ■ מתחרט? אולי קצת, אבל המשרד "מפוצץ מלקוחות" ■ "אני חי חיים מאצ'ואיסטיים ואוהב את זה"


סער שיינפיין
, מקום שני ב"האח הגדול", רצה ללכת הביתה הרבה לפני שהגיע לגמר. השיעמום והרעב היו לו קשים, והדיכאון כירסם בו. אבל ההפקה לא ויתרה בקלות על המתמודד. "הייתי ממש בדיכאון, לא יכולתי לצאת מהמיטה" - הוא אומר בראיון ל"מגזין G".

* אתה מתחרט על שהלכת?

"לא, כי מכל משבר אפשר לצמוח, ואני מנסה למנף את הפרסום כדי להשתלב בעסקים ובתקשורת. אבל בדיעבד לא הייתי נכנס לשם שוב".

לעונה השנייה של "האח הגדול" הגיע שיינפיין אחרי שניסה את מזלו בתוכניות ריאליטי אחרות. "אני עורך דין פלילי שעובד קשה בתחום מאוד שוחק. לא יודע איך ששי גז וציון אמיר עושים את זה כל החיים".

* אתה מודע לדימוי הבעייתי שלך כמאצ'ו קפריזי?

"עדיין מאות אלפים אהבו אותי. הצביעו לי יותר מאשר לביבי".

- יותר מ-2 מיליון אס.אם.אסים נשלחו בגמר, אבל איך אתה יודע כמה בדיוק הצביעו לך?

"נכון, אני לא יודע. מה שכן, יש עליי 20 אלף טוקבקים ביום, ולביבי לא יותר מ-4,000. תראו, אני חי חיים מאצ'ואיסטיים ואוהב את זה. אני רוכב על אופנוע וחולה על גאדג'טים. ובלי טיפה של כוחניות ויוהרה, לא הייתי מגיע בחיים לאן שהגעתי. אבל אם הייתי גבר כל-כך רע ואגרסיבי ומתעלל - למה איילה, תמרה ודנה רצו להיות אתי? כנראה היו בי גם צדדים אחרים שפחות הובלטו. יכול להיות שהתוכנית הזו טובה לאנשים עם יותר שליטה, אני הייתי מי שאני".

שיינפיין עובד חזק כדי למנף את החשיפה שלה זכה בחודשים האחרונים. אם כבר היה לימון, שלפחות תצא לימונדה. 3 שבועות אחרי הגמר יש לו כבר סוכן, בועז בן-ציון, וראיון ב"גלובס", כי "רציתי מדיה רצינית".

איך ראיון שהעניק ל"פנאי פלוס" מסתדר עם הדימוי העסקי שהוא מבקש לטפח? "זה להתראיין לעם", הוא משיב, "לאנשים שבחרו בי ובזכותם הגעתי למקום השני".

"גם 'האח הגדול' זו מקפצה לא רעה. אנשי עסקים גדולים, שקוראים 'גלובס', הציעו לי להשתלב בעסקים שלהם. לאו דווקא בתור עורך דין אלא כמישהו שיש לו דעה ואסטרטגיה".

* מי למשל?

"מישהו בתחום הנדל"ן, ואיזה בחור מאוד רציני שיש לו כל מיני רשתות, ספרים, מתחמים. הם לא נוחי דנקנר, אבל הם מאוד קרובים לשם. נפתחות הזדמנויות. ישבתי ב'בראסרי', ובן אדם מזמין אותי להצטרף לשולחן. דיברנו שעה-שעתיים, והוא מסביר איפה הוא רוצה לשלב אותי ולמה אנחנו יכולים לעזור זה לזה. אנחנו עדיין במגעים".

* מה בדיוק הרשים אותו? כי יצאת די ילדותי בתוכנית, עם הרבה ברוגזים וקפריזות.

"בשביל להיות איש עסקים צריך לדעת להתחיל מ-21 איש ולסיים שני או ראשון. שורה תחתונה זו התוצאה. מאות אלפי אנשים התחברו לקפריזיות הזאת. מה שאתן מתארות כאגרסיבי, בעולם העסקים נתפס כדבר טוב. אפשר למנף נכון את התחרותיות הבלתי מוסברת שלי ואת ההתאבדות על כל משימה. יש לי גם הרבה רעיונות. ידעתן שאת האריחים במקלחת בבית 'האח הגדול' עשו מפלסטיק מקסים שהודבק בסיליקון? זה נראה לי סטארט-אפ ששווה בדיקה. אבל אתן מ'גלובס', למה שלא תתרכזו במשרד שלי, מחזורים, עסקים".

* בבקשה. אילו נתונים אתה יכול לתת?

"יחסית למשרד פלילי בגודל שלו (המשרד כולל את שיינפיין ואת עו"ד הגר עמר), המשרד שלי הכניס בשנה שעברה המון כסף".

* כמה?

"לא רוצה להיכנס לזה. לא ראיתי ראיון אחד שבו אנשים חשפו כמה הם מרוויחים".

* אז אל תציע לדבר על זה. מה שמעניין יותר זה עד כמה הפרסום הביא לך קליינטים?

"המשרד מפוצץ. התחילו פניות עוד כשהייתי בתוכנית. לא חשבתי שזה ישפיע ככה. עבריינים לא קוראים וואלה סלבס" .

הראיון המלא עם סער שיינפיין - ב"מגזין G".