הפלגה במג'יק 1: למה לשלם 199 דולר כשאפשר לשלם 279?

מודעה בעיתון באילת הבטיחה צ'ופר: הפלגה בספינת מג'יק 1 במחיר 279 דולר "בלבד" לתושבי העיר ■ ואולם, בדיקה באתר החברה המפרסמת, "יש תיירות", גילה כי באתר מופיע תג מחיר של 199 דולר לכל עם ישראל

מודעה בעיתון המקומי של אילת בתחילת אפריל הבטיחה צ'ופר רציני לתושבי העיר הדרומית: הנחה של 100 דולר עבור הפלגה בספינת מג'יק 1 - המחיר של "רק" 279 או 229 דולר, בהתאם למועד היציאה (הקרוב שבהם - שבוע לאחר הפרסום).

אלא שהזדמנות הפז התגלתה כמפוקפקת: תושב אילת שגילה התעניינות מיהר להיכנס לאתר החברה המפרסמת, "יש תיירות", וגילה כי בעוד לו ולשכמותו מוצע מחיר "מיוחד" - לכל שאר הלקוחות מוצע באתר מחיר זול הרבה יותר.

"ראיתי שגם בעיתונות וגם באתר הבית של החברה מופיע תג מחיר של 199 דולר לכל עם ישראל לשתי ההפלגות המדוברות", הוא מדווח ומציין כי הפרסומים הופיעו במקביל.

מהחברה נמסר בתגובה: "לרגל ההשקה המחודשת של מג'יק 1 מוצעים מחירי היכרות אטרקטיביים להפלגות שונות ובעיקר להפלגות שאינן בימי חג. המבצע לתושבי אילת פורסם לראשונה לפני כחודש במטרה לעודד הפלגות של תושבי אילת, שרובם אינם יכולים לצאת לחופש בתקופת חג הפסח עקב עבודתם סביב ענף התיירות המקומית.

"ברגע האחרון הוצעו למכירה חדרים נוספים בהנחה הניתנת לכל עם ישראל לבוא ולהכיר את השדרוג של מג'יק 1, ברמת האוכל, הפעילות והפינוק לאורחי ההפלגות. יצויין כי כל תושבי אילת שהזמינו הפלגות מרגע שיצאנו במבצע החדש, שהתפרסם ביום שלישי השבוע, נהנו מהמחיר החדש, השווה לכל נפש".