נוקיה 5230 - מכשיר מוצלח עם מגע בינוני

ה-5230 הוא מכשיר חביב מאוד, שמתאים למי שחיפש מכשיר מגע של נוקיה במחיר סביר ■ ניתן להחליף את המעטפת האחורית ב-3 סקינים בצבעים שונים ■ אפשר להציב תמונות של החברים המועדפים ולהתקשר אליהם בקלות

טכנולוגיית מסכי המגע השתלטה על חלק גדול מהטלפונים שיוצאים היום לשוק, כשבין החברות שנסחפו אחרי התופעה, נמצאת גם נוקיה, שהשיקה את דגם 5230, שהוא מעין גרסה נמוכה יותר של 5800 - מכשיר המגע הראשון שלה מהשנה שעברה. הרעיון הוא בעיקר להחזיר לחיים את ה-5800 לאחר תקופה ארוכה שלנוקיה אין בישראל מכשיר מגע מעניין.

נוקיה החליטה לאפשר ללקוח להחליף את המעטפת האחורית של המכשיר בשלושה סקינים בצבעים שונים המגיעים באריזה: כסוף, תכלת וורוד, מה שנותן למכשיר לוק מגוון יותר ומתאים יותר לקהל הצעיר. הוא כולל התקן GPS לניווט בכבישים.

מגע: חוויית מסך המגע דומה לשאר מכשירי המגע של נוקיה בארץ, כלומר, ממש לא משהו. אי אפשר להשוות את המגע של ה-5230 למיילסטון של מוטורולה או לאייפון מבחינת האיכות, אולם מצד שני, המגע כאן עובד, ואפשר להקליד בקלות באמצעות מקלדת אופקית מלאה או מקלדת טלפון רגילה (בהתאם לנוחות של המשתמש).

נוקיה 5230
 נוקיה 5230

ממשק: מסך הבית מאפשר להציב תמונות של החברים המועדפים עליכם, כך שתוכלו להתקשר אליהם בקלות וגם לצפות בכל הודעות ה-SMS והשיחות שביצעתם איתם. כמו כן, ניתן לקבל כאן קישור למייל הפרטי, כולל תצוגה של המייל האחרון שנכנס. מלבד זה, אפשר להציב כאן אייקונים לארבעת היישומים החשובים לכם. בחלק העליון שמעל הצג יש כפתור קיצור לממשק המוזיקה, לתמונות ולדפדפן.

מצלמה: 2 מגה פיקסל. וידיאו סביר.

בשורה התחתונה: מכשיר חביב מאוד, שמתאים למי שחיפש מכשיר מגע של נוקיה במחיר סביר.

מחיר: 1,500 שקל ב-hMobile, בסלקום 1,800 שקל (או 50 שקל כפול 36 תשלומים).

ציון: 8.