הכוכבים של ישראכרט: משיקה זירה מקוונת למימוש הטבות

שואפת להגדיל את מספר הלקוחות המממשים את ההטבות ב"תוכנית הכוכבים" מ-450 אלף ל-600 אלף

קבוצת ישראכרט בניהולו של דב קוטלר תשיק מחר (ד') באתר החברה זירה אינטרנטית למתן הטבות ללקוחות. האתר יאפשר ללקוחות ישראכרט לממש הטבות בכוכבים שצברו בצורה מקוונת.

ישראכרט תוכל בהמשך ליצור פרסונליזציה של הטבות לקוח ולהתאימן לרצונותיו, כולל מתן הטבות לוקאליות, על בסיס מיקום הלקוח.

ישראכרט גם תאפשר לבתי עסק שעובדים איתה לפנות אליה דרך האתר בהצעות לשיתוף-פעולה, על מנת להצטרף לתוכנית ההטבות ולהציע הטבות ללקוחות.

מנתוני ישראכרט עולה כי כ-450 אלף לקוחות, כרבע מלקוחות ישראכרט, מנצלים את תוכנית ההטבות באמצעות כוכבים שצברו. היעד של קוטלר הוא להגדיל את מספר המממשים ל-600 אלף. "המעבר לאינטרנט יאפשר לנו להגדיל את היקף ההטבות ואת מספר הלקוחות שמנצלים אותן", אמר קוטלר.

מספר ההטבות המוצעות באתר מרגע עלייתו לאוויר יעמוד על 600, לעומת 80 הטבות בחוברת ההטבות החודשית שמגיעה ללקוח בדואר.

השימוש בפלטפורמה אינטרנטית משחרר את ישראכרט ממגבלות מקום ופירוט הטבות. מנוע החיפוש שהוטמע באתר החדש יאפשר ללקוח לחפש ולמצוא הטבות ספציפיות ולבחור תחומי עניין שבהם הוא מעוניין לקבל הטבות.

במקביל, בכוונת ישראכרט להרחיב את פעילותה בכרטיסי אמריקן אקספרס. ביום חמישי הבא תחתום ישראכרט באופן רשמי עם אמריקן אקספרס על הארכת ההתקשרות הבלעדית להנפקת כרטיסי אמקס בישראל עד סוף 2016.

שמוס סמית', סגן נשיא ומנהל כללי של אמריקן אקספרס EMEA, יגיע ארצה לטקס החתימה, שבו ישתתף גם מנכ"ל בנק הפועלים ציון קינן.

ישראכרט שבבעלות בנק הפועלים היא חברת כרטיסי האשראי הגדולה בישראל, ולה 2.5 מיליון כרטיסים מונפקים. בשנת 2009 עלה מחזור העסקאות של ישראכרט ב-5% והגיע ל-81.5 מיליארד שקל. הרווח הסתכם ב-179 מיליון שקל, בהשוואה ל-176 מיליון שקל בשנה קודמת. הכנסות החברה עמדו על 1.56 מיליארד שקל.