טאואר מזנקת בבורסה: חתמה חוזה חדש במיליוני דולרים

חתמה שיתוף-פעולה עם ספקית של ענקית המטוסים איירבוס לפיתוח וייצור רכיבי RFID, לצורך תחזוקה של חלקי המטוס ■ עפ"י חברת המחקר גרטנר, מכירות ה-RFID העולמיות יגיעו ב-2012 ל-3.5 מיליארד דולר

עוד חוזה לחברת השבבים הישראלית טאואר סמיקונ' . החברה הודיעה היום (ד') על שיתוף-פעולה לפיתוח וייצור רכיבי RFID עם חברת Tego, ספקית מובילה של פתרונות תיוג, שמספקת בין השאר ליצרנית המטוסים איירבוס לצורך תחזוקה של חלקי המטוס. עפ"י חברת המחקר גרטנר, מכירות ה-RFID העולמיות יגיעו בשנת 2012 ל-3.5 מיליארד דולר.

עפ"י הערכות בשוק, שיתוף הפעולה של טאואר בפתרונות ה-RFID עם Tego צפוי להניב לחברה הכנסות של מיליוני דולרים בשנים הראשונות.

החוזה עם איירבוס הוא היסטורי בתחום ה-RFID, שכן מדובר ברכיב חדשני בקנה מידה עולמי, הכולל תגים פסיביים המאפשרים יישום מתקדם ומהפכני של תחזוקה, תיקון ושיפוץ חלקי המטוס. הייצור בטכנולוגיה של טאואר-ג'אז ישמש לתיוג של מעל 1,500 חלקים על צי מטוסי A350 XWB על מנת לשפר תהליכים כגון תחזוקה ולוגיסטיקה.

Tego מובילה בהגדרת מבני זיכרון לרכיבי RFID עם זיכרון מורחב לאיגוד התעופה בארה"ב. היתרונות המרכזיים של רכיבי RFID כוללים גישה מהירה יותר למידע הכרחי בזמן השימוש, השקעה נמוכה יותר בתשתיות IT וניהול מלאי ונכסים משופר.