"להאשים את ענת קם בפגיעה מכוונת בביטחון המדינה זה טירוף מערכות"

גלובס tv עו"ד אביגדור פלדמן, פרקליטה של קם, בראיון ל"גלובס": "אין שום סיבה להעביר את כל הכעס וכל הזעם לענת קם; אין סיבה שהיא תישא את הצלב שצריכים לשאת אותו אחרים, אולי מדרגים בכירים בצבא"

ימים אחדים לאחר חשיפת פרשת קם, בה נגנבו מסמכים סודיים מלשכתו של אלוף פיקוד מרכז על-ידי ענת קם בעת ששירתה כפקידה בלשכתו של האלוף יאיר נוה, והדלפתם לעיתונאי "הארץ" אורי בלאו, גלובס TV והכתב המשפטי של "גלובס", יובל יועז, שוחחו עם פרקליטה של קם - עו"ד אביגדור פלדמן, מספר ימים לפני תחילת משפטה.

פלדמן אמר כי "ייתכן שתהיה הודאה במערכת של עובדות, בוודאי לא בעבירות, בוודאי לא בכוונה הפלילית המיוחסת לה, בוודאי לא בסעיף העבירה החמור שמיוחס לה. להבנתנו, להאשים את ענת קם בכוונה לפגוע בביטחון המדינה זה לא פחות ולא יותר מאשר טירוף מערכות".

פלדמן הוסיף כי "ייתכן שיש מקום להעמיד את ענת לדין בשל המעשה שהיא עשתה, שהוא בוודאי בניגוד לחובתה כחיילת, אבל זה בהקשר של טיפול במסמכים. לא בהקשר של עבירות ריגול".

"מאחר שאני אופטימי - ויש יאמרו נאיבי ומאמין במערכת - אני חושב שהמערכת המשפטית תתעשת. היה איזה שהוא רגע של כעס של שירות הביטחון, אבל אני מאמין כי הדברים יירגעו. אין שום סיבה להעביר את כל הכעס וכל הזעם לענת קם ושהיא תישא את הצלב הזה שצריכים לשאת אותו אחרים, אולי כאלה שנמצאים בדרגים בכירים בצבא".

הראיון המלא עם עו"ד אביגדור פלדמן - היום (ה') ב"גלובס הערב".