השר עוזי לנדאו בודק: שפירה ביצע מינוי לא תקין ברשות החשמל

ל"גלובס" נודע כי לשכת השר בודקת תלונה שהוגשה נגד אבי טיטלמן, יועץ חיצוני מיוחד לרשות החשמל, המקורב מאוד לשפירה

חזית חדשה במאבק בין שר התשתיות עוזי לנדאו ליו"ר רשות החשמל אמנון שפירה. ל"גלובס" נודע כי לשכת השר בודקת תלונה שהוגשה נגד אבי טיטלמן, יועץ חיצוני מיוחד לרשות החשמל, המקורב מאוד לשפירה. טיטלמן, איש עסקים פרטי שמילא בעבר תפקיד בכיר במשרד התקשורת, הוא ממנהלי חברת סטורם המתמחה בהנחת כבלי תקשורת תת-קרקעיים. גורמים עצמאיים בסקטור החשמל אמרו ל"גלובס" כי "אין ברשות אף גורם מקצועי שיכול להתחרות בידע של טיטלמן".

מגיש התלונה עו"ד עופר דורון אמר שהחליט להתלונן על דעת עצמו "כאזרח מודאג", לאור מה שהגדיר "הפרת הנהלים הבוטה סביב פעילותו של טיטלמן ברשות". לפי התלונה, טיטלמן מועסק ברשות באופן לא תקין ובניגוד להנחיות נציבות שירות המדינה ולכללי התקשי"ר. כך, למשל, נטען כי טיטלמן נהנה ממשרד ומשירותי מזכירה במשרדי הרשות מבלי שהוא מועסק כעובד מדינה או כנושא תפקיד בשירות הציבורי.

דורון מבקש בתלונתו משר התשתיות להפסיק לאלתר את העסקתו של טיטלמן. מלשכת השר נמסר כי הם מנועים מלהגיב עד לבירור התלונה.

מרשות החשמל נמסר כי "העסקתו של מר טיטלמן ברשות נעשתה בהתאם לחוק חובת המכרזים, על תקנותיו על פי הנחיות נציבות שירות המדינה. בניגוד לדברים הבלתי בדוקים ובלתי מבוססים במכתב, מר טיטלמן מעולם לא הועסק כנושא תפקיד באגף ההסדרה לא שימש מעולם עובד מדינה ברשות החשמל. הרשות מביעה צערה על כך שגורמים אינטרסנטיים, המתחבאים בעילום שם מנסים להשפיע על עבודתה המקצועית ממניעים פסולים ומנסים להלך אימים". הדוברת הוסיפה כי "הרשות שוקלת בעבודה גם שיקולים לטובת הצרכנים ולא רק לטובת יזמים או גורמים אינטרסנטים".