בשורה לתושבי תל-אביב: אינטרנט אלחוטי חינם ברחבי העיר

עיריית תל-אביב תספק אינטרנט אלחוטי בחינם במקומות מרכזיים בעיר ■ אם עד היום גלשתם רק במשרד ובבתי-הקפה בתל-אביב - בקרוב תוכלו להשתמש ברשת האלחוטית גם בחוף הים, בשדרות ובפארקים

אחרי שרושתה במצלמות אבטחה, תל-אביב מתכסה ברשת נוספת שתבטיח כי כל תושבי העיר יישארו מחוברים.

עיריית תל-אביב עומדת לרשת את העיר כולה בתוך שנה באינטרנט אלחוטי, שיספק שירותי גלישה לתושבים ולמבקרים ברחובות המרכזיים, בפארקים ואפילו בחופי הים של העיר.

את התוכנית הגה אלון סולר, חבר מועצת העיר מטעם הצעירים, שהסביר כי תוכנית ניסיונית תיערך בשדרות בן-גוריון, מכיכר רבין ועד חוף גורדון, והיא צפויה לצאת לדרך כבר בתוך חודשיים.

מטרת הניסוי, לדבריו, אינה להעריך את כדאיותו הכלכלית של הפרויקט - אלא לבחון כמה אנשים עושים שימוש ברשת האלחוטית ואיזה רוחב פס יידרש ליתר אזורי העיר. לאחר הניסוי ייערך מכרז בין ספקיות האינטרנט השונות, ואז ירושתו יתר האזורים.

"אני סבור כי פריסת רשת אינטרנטית אלחוטית תהפוך את תל-אביב לעיר עוד יותר מתקדמת, לעיר שנותנת עוד יותר לתושבים שלה", אומר סולר. "בהרבה ערים בעולם כבר יש אינטרנט בחינם ברחבי העיר, ועכשיו תל-אביב מצטרפת אליהן. בעידן שבו ניתן לגלוש באינטרנט גם מהטלפון הסלולרי, אני משוכנע כי עשרות אלפי אנשים יעשו שימוש ברשת העירונית מדי יום".

בשלבים הבאים תתרחב הרשת גם לשכונות הדרום והצפון בעיר.