ארקיע ואופרן רכשו את חברת התיירות הבינלאומית WTC בכ-3 מיליון שקל

חברת המרכז לתיירות בינלאומית WTC עוסקת בתיירות יוקרה באגן הים התיכון ■ לדברי מנכ"ל ארקיע גדי טפר, הרכישה היא חלק מתהליך כולל שמנהיגה ארקיע להרחבת קהלי היעד אליהם פונה החברה, וגיוון המוצרים

החברות אופרן וארקיע רכשו את חברת המרכז לתיירות בינלאומית WTC העוסקת בתיירות יוקרה באגן הים התיכון. גורמים בענף מעריכים את שווי העסקה בכ-3 מיליון שקל.

חברת המרכז לתיירות בינלאומית WTC מייצגת מלונות פאר באיי יוון, איטליה, קפריסין, רודוס, טוסקנה, ברלין והמזרח הרחוק. באיי יוון החברה מייצגת מלונות יוקרה דוגמת בלו פאלאס כרתים, לגוניסי ריזורט, ארמון סימנטרון, ומובנפיק.

החברה פועלת כסיטונאית והיא מספקת שירותי תיירות יוצאת למשרדי הנסיעות, לסיטונאים וליחידים. בין המוצרים: טיולים מאורגנים בדגש על טיולי עומק ויוקרה, חבילות המשלבות עיר ונופש, נופשונים לאתרי קיט בים התיכון ובערים הגדולות בעולם ועוד. החברה מטיסה לחו"ל מידי שנה 12,000-15,000 נוסעים, בעלות כרטיס ממוצעת של 1,500-2,000 אירו לנוסע.

החברה הייתה עד כה בבעלות משותפת של מייסדת החברה ברוריה חן וחברת אופרן - הסיטונאית הגדולה בישראל להשכרת רכב בחו"ל.

לדברי מנכ"ל ארקיע גדי טפר שיתוף בין אופרן לארקיע ברכישת החברה הוא חלק מתהליך כולל שמנהיגה ארקיע להרחבת קהלי היעד אליהם פונה החברה, וגיוון המוצרים הפונים לפלח תיירות היוקרה. "ארקיע היא החברה הישראלית המטיסה את המספר הגדול ביותר של הישראלים לאיי יוון ואגן הים התיכון. המהלך הנוכחי מחזק את מעמדה של ארקיע בתיירות היוקרה, וכעת נוכל להציע לנוסעים מגוון גדול של תיירות נופש בכל הרמות, הן של מחירים והן של רמות בתי מלון".