ערוץ 10 יעבור למתכונת של שני שידורים בשבוע מהפלייאוף בכדורסל

12 המשחקים ששידר הערוץ מהעונה הסדירה הניבו רייטינג ממוצע של 4.1% בלבד ■ גם בפלייאוף שייפתח בשבוע הבא בחר הערוץ ללוות את מכבי ת"א: ישדר את משחקים 1 ו-3 מהסדרה של הצהובים מול בני השרון

למרות התאוששות קלה בנתוני הצפייה במחזורים האחרונים, ערוץ 10 סיים את שידורי העונה הסדירה של ליגת העל בכדורסל עם רייטינג ממוצע של 4.1% בקרב משקי-בית יהודיים. ערוץ 10 החל לשדר את ליגת העל באמצע חודש ינואר, במחזור הליגה העשירי, ובסך-הכל שידר 12 משחקים מהעונה הסדירה.

המשחק אתמול (א') בין מכבי חיפה להפועל ירושלים במסגרת המחזור ה-22 הביא רייטינג ממוצע של 3.4% בקרב משקי-בית יהודיים, ולא נכלל ברשימת 20 התוכניות הנצפות של אתמול.

כזכור, ערוץ 10 רכש מערוץ הספורט 20 משחקים מליגת העל, כולל את הפלייאוף והפיינל-פור, עבור 2.5 מיליון שקל (88% מהסכום הלך לערוץ הספורט, 12% למינהלת הליגה).

עם פתיחת הפלייאוף בשבוע הבא יעבור ערוץ 10 למתכונת של שני שידורים מדי שבוע, ככל הנראה בימים ראשון ורביעי. כבר עכשיו ברור כי הערוץ ימשיך להתמקד בשידורי מכבי תל-אביב - ביום ראשון הקרוב (2.5) ישדר את משחק מספר 1 בסדרת רבע הגמר בין מכבי תל-אביב לבני השרון; ביום ראשון שלאחר מכן (9.5) ישדר את משחק 3 מאותה סדרה.

גם בשידורים מהעונה הסדירה בחר ערוץ 10, משיקולי רייטינג, לשדר את הצהובים: 8 מתוך 12 השידורים היו משחקים של מכבי תל-אביב.