נוקיה הכריזה על סלולרי מגע חדש; לא ברור מתי יגיע לישראל

ה-N8 הוא הטלפון החכם השני של החברה שתומך ביכולות מולטי טאץ' ■ הוא מגיע עם מערכת ההפעלה סימביאן, וגם הוא מאפשר קישורים לרשתות חברתיות

חברת נוקיה הכריזה היום (ג') על טלפון מגע חדש - N8. הטלפון החכם הוא המכשיר השני של החברה שתומך ביכולות מולטי טאץ', מה שמאפשר לבצע זום בצורה טובה יותר בתמונות ולגם לביצוע שליטה בממשקי המכשיר.

הטלפון החכם כולל מצלמת 12 מגה פיקסל עם עדשה של חברת קרל זייס ופלאש קסנון (בדומה למצלמות צילום רגילות). בנוקיה מציינים שהמכשיר משמש גם כמרכז בידור נייד, כאשר ניתן להוציא ממנו סרטוני וידיאו באיכות HD עם Dolby Digital Plus באמצעות חיבור המכשיר למערכת הקולנוע הביתית. כמו כן, ה N8 מאפשר גישה לשירותי טלוויזיה אינטרנטית, המספקת תוכניות חדשות ובידור מערוצים כגון CNN, ערוץ הבידור E, פאראמאונט ונשיונל ג'יאוגרפיק, וכן תוכן מקומי מה Ovi Store.

נוקיה
 נוקיה

החיבור לרשתות החברתיות קיים גם ב-N8. הרשתות החברתיות מהוות טבע שני ל-Nokia N8. המשתמשים יכולים לעדכן את הסטטוס שלהם, לשתף במיקום ובתמונות ולקבל עדכונים אונליין מהפייסבוק והטוויטר ישירות למסך הטלפון. בנוסף, כל האירועים שבפרופיל הפייסבוק של המשתמש, מועברים ישירות ללוח השנה בטלפון.

ה-N8 מגיע עם מערכת ההפעלה סימביאן 3, המציעה את יכולות המולטי טאץ'. המכשיר מגיע עם תוכנת הניווט החינמית של החברה, המאפשרת ניווט רגלי או בנהיגה ב-70 מדינות, אולם לא בישראל.

ה-N8 יהיה זמין לרכישה במהלך הרבעון השלישי של השנה, אולם נוקיה לא ציינה באילו מדינות. בישראל יורוקום-נוקיה מתכננת להביא אותו לכאן, אולם גם במקרה הזה, עדיין לא ידוע מתי.