מועצת הכבלים: חלק ניכר מתוכניות ערוץ 24 לא יוכרו כהפקות מקור

ניצן חן: התוכניות של עינת שרוף, של "מה קשור" ושל הזמרות אורנה דץ, שרון חזיז ומיכל אמדורסקי אינן עומדת בתנאי הרישיון ■ גורמים בערוץ 24: "מדובר בהתנהלות מגמתית של אנשים שלא צפו בתוכניות"

מועצת הכבלים והלוויין שלחה בשבוע האחרון לא פחות מ-4 מכתבי אזהרה לערוץ 24, בטענה כי לא יכיר כהפקות מקור בחלק ניכר מהלוח של הערוץ.

בין היתר טוען יו"ר מועצת הכבלים והלוויין, ניצן חן, כי התוכניות של עינת שרוף, התוכניות של "מה קשור" והתוכנית "יפה לך" של הזמרות אורנה דץ, שרון חזיז ומיכל אמדורסקי, המשודרות בערוץ, אינן עומדת בתנאי הרישיון.

אתמול (ג') דחה בג"ץ את בקשתה של קשת לצו ביניים נגד עליית ערוץ "אחלה" הים-תיכוני. מול מועצת הכבלים והלוויין עומדת עתירה לבג"ץ שהגיש ערוץ 24.

גורמים בערוץ 24 טוענים כי מדובר "בהתנהלות מגמתית של אנשים שלא צפו בתוכניות. לו היו צופים, לא היו טוענים כי תוכנית של זמרת המארחת מוזיקאים אינה עוסקת במוזיקה".

ממועצת הכבלים והלוויין נמסר כי "במסגרת תוכנית העבודה לשנת 2010 הסתבר למועצה כי 3 התוכניות 'שירים מהלב', 'יפה לך' ו-'מה קשור' אינן עוסקות רק במוזיקה כפי שקובע הרישיון, ולכן לא ניתן להכיר בהן כהפקות מקור".

מערוץ 24 נמסר: "אנחנו עומדים בכל כללי מועצת הכבלים והלוויין, ואין אנו מנהלים את עניינו מולה מעל גבי העיתון".