שחקני NBA, "האח הגדול" סטרן קולט אתכם בכל מקום

דווייט הווארד מאורלנדו מג'יק נקנס ב-35 אלף דולר אחרי שמתח ביקורת בבלוג האישי שלו על השיפוט בסדרה מול שארלוט; וגם: קובי בראיינט ממשיך להיות מוכר החולצות מספר 1 של הליגה

דייויד סטרן כבר אמר כמה פעמים שהוא יחמיר את הענישה על שחקנים ומאמנים שמתלוננים על שופטים, ולא משנה אמצעי המדיה שבה יבחרו לעשות זאת. עכשיו הגיע תורו של דווייט הווארד, כוכב אורלנדו מג'יק, לספוג מהנהלת ה-NBA ומהקומישינר קנס בסך 35 אלף דולר אחרי שמתח בבלוג האישי שלו (DwightHoward.com) ביקורת על השיפוט ועל ריבוי השריקות לעבירות נגדו בסדרת הפלייאוף מול שארלוט.

"אני לא מתכוון להגיד משהו שיסבך אותי עם הליגה, אבל אני לא רואה כוכב אחד הליגה שנשרקות נגדו עבירות כמו שלי נשרקות", כתה הווארד בבלוג. זו הפעם השנייה שהווארד נקנס העונה בגלל ביקורת על שופטים בבלוג שלו, אחרי שבנובמבר נקנס ב-15 אלף דולר.

בשנה שעברה הליגה קבעה כי הקנס בפלייאוף לשחקנים ומאמנים שמבקרים שופטים בפומבי יעמוד על 25 אלף דולר. השנה, לאור ריבוי המקרים, הסכום הועלה ל-35 אלף דולר. מאז נפתח הפלייאוף לפני כשבועיים, שולמו קנסות בסך 210 אלף דולר בגין שישה מקרים של ביקורת שחקנים נגד שופטים.

עוד ב-NBA: קובי בראיינט ממשיך להיות השחקן האטרקטיבי בליגה גם מבחינת ממרצ'נדייז. כוכב לוס אנג'לס לייקרס מוביל את הליגה זו העונה השנייה ברציפות במכירת חולצות רשמיות. משלימית את החמישייה הראשונה במצעד המכירות: מקום 2 לברון ג'יימס (קליבלנד), 3. קווין גארנט (בוסטון), 4. דרק רוז (שיקגו), 5. דוויין הווארד (אורלנדו).

הלייקרס היא הקבוצה ממשיכה להיות הקבוצה שמוכרת הכי הרבה מרצ'נדייז בליגה, זו העונה השביעית מתוך 8 העונות האחרונות, אחריה בוסטון סלטיקס, קליבלנד, שיקגו וניו יורק ניקס.