בעלי העניין במובייל מקס מגדילים אחזקותיהם בכ-4 מיליון שקל

החברה נסחרת כיום לפי שווי של כ-45 מיליון שקל, כך שבסך הכל יגדלו אחזקות בעלי העניין בחברה בכ-9% ■ הרכישה בוצעה בעסקאות מחוץ לבורסה, במחיר של 95 אגורות למניה

בעלי העניין בחברת מובייל מקס טכנולוגיות מביעים את אמונם בחברה ורוכשים כ-4.2 מיליון מניות בכ-4 מיליון שקל. החברה נסחרת כיום לפי שווי של כ-45 מיליון שקל, כך שבסך הכל יגדלו אחזקות בעלי העניין בחברה בכ-9%.

הרכישה בוצעה בעסקאות מחוץ לבורסה, במחיר של 95 אגורות למניה, ובמסגרתה רכשו מניות הן בעלי עניין בחברה, בינהם ליאון רקנאטי, יואב חרל"פ, ואריה סבן (דרך פאר איסט) והן הנהלת החברה.

המניות נרכשו מקרן קרסלין האמריקאית, שהיתה בעלת עניין במובייל מקס, ומכרה 6 מיליון מניות במסגרת יציאתה מתחום ההשקעות בתקשורת. כאמור, כ-70% מהמניות (כ- 4.2 מיליון מניות) נרכשו על ידי בעלי העניין והנהלת מובייל מקס, והיתרה על ידי הציבור.

מובייל מקס, המפתחת פתרון של "תקשורת אחודה" (Fixed Mobile Convergence) לטלפונים סלולריים, המאפשר חיסכון וייעול השימוש ושירותים מתקדמים, סיכמה את הרבעון הרביעי ואת שנת 2009 כולה עם גידול משמעותי בהכנסותיה.

ההכנסות ברבעון הרביעי שולשו לכ-1.6 מיליון שקל, בהשוואה להכנסות בסך של כ-515 אלף שקל ברבעון המקביל בשנת 2008, ובשנת 2009 רשמה החברה גידול של כ-30% בהכנסות לכ- 3.8 מיליון שקל, לעומת הכנסות בסך של כ-2.9 מיליון שקל בשנת 2008.