שוב פיטורים באלווריון: תפטר 30 עובדים כבר בשבוע הבא

ככל הנראה, סבב הפיטורים הנוכחי בחברה הוא על רקע רצונה של אלווריון בהמשך התייעלות ■ ב-2009 אלווריון פיטרה יותר מ-180 עובדים, סבב שכלל גם קיצוץ בשכרם של חברי ההנהלה

שוב פיטורים בחברת אלווריון . ל"גלובס" נודע כי החברה צפויה לפטר כ-30 מעובדיה כבר בשבוע הבא, בו היא צפויה גם לפרסם את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של השנה, וזאת ככל הנראה על רקע המשך התייעלות.

נזכיר, כי אלווריון פיטרה 25 מעובדיה באוקטובר האחרון, רגע לפני חילופי המנכ"לים. החברה פיטרה כ-25 עובדים בישראל ועוד מספר קטן של עובדים בחו"ל.

את תגובת החברה לא ניתן היה להשיג.

את אלווריון מנהל כיום ערן גורב, שהחליף את צבי פרידמן לאחר שזה כיהן 4 שנים בתפקיד. החברה מספקת מערכות תקשורת אלחוטיות בפס רחב, תוך התמקדות בטכנולוגיית WiMAX, ונסחרת בישראל ובוול סטריט לפי שווי של 238.65 מיליון דולר.

ב-2009 פיטרה אלווריון 160 עובדים בשני סבבים - הראשון בדצמבר והשני באפריל. הסבב הראשון כלל גם קיצוץ בשכר חברי ההנהלה, במטרה לחסוך בעלויות התפעוליות ולהוריד את רף ההכנסות שמאפשר לחברה להציג רווח תפעולי.

סבב הפיטורים השני היה לאחר קריסת יצרנית ציוד התקשורת הקנדית נורטל, שלאלווריון היה איתה הסכם אסטרטגי שכלל השקעה של נורטל. רוב עובדי אלווריון נמצאים בישראל, במטה החברה בתל-אביב.