כמה כסף יש בחשבונות הבנק של קאפלו, פרגוסון ואנצ'לוטי?

רשימת מאמני הכדורגל העשירים בבריטניה של "הסאנדיי טיימס" מצאה כי מנג'ר נבחרת אנגליה הוא בעל ההון הגדול ביותר - 34 מיליון ליש"ט; פרגי שלישי עם 24 מיליון ליש"ט, וחניכו לשעבר רוי קין שני עם 30 מיליון

פאביו קאפלו, מנג'ר נבחרת אנגליה, הוא מאמן הכדורגל העשיר ביותר באי הבריטי עם הון המוערך ב-34 מיליון ליש"ט. כך עולה מרשימת העשירים החדשה של עיתון "הסאנדיי טיימס" הלונדוני. האיטלקי בן ה-63 מרוויח בנבחרת שכר בסיס של 6.5 מיליון ליש"ט בשנה. בנוסף, הצלחתו המקצועית בעבר בקבוצות כמו מילאן, יובנטוס וריאל מדריד, עזרה לו להגדיל את הכנסותיו.

אלכס פרגוסון, מאמנה של מנצ'סטר יונייטד והמנג'ר הכי מצליח בהיסטוריה האנגלית, רק במקום השלישי עם הון של 24 מיליון ליש"ט. את המקום השני תופס חניכו של פרגוסון לשעבר, רוי קין, שכיום מאמן את איפסוויץ' טאון מליגת המשנה באנגליה, עם הון המוערך ב-30 מיליון ליש"ט.

קרלו אנצ'לוטי, מאמן צ'לסי, במקום הרביעי עם 21 מיליון ליש"ט. חמישי ג'ובאני טראפטוני, מאמן נבחרת אירלנד, שהונו שווה כ-18 מיליון ליש"ט.

יתר המאמנים העשירים בבריטניה: ארסן ונגר (ארסנל) - 17 מיליון ליש"ט; סוון גוראן-אריקסון (עד אמצע העונה בנוטס קאונטי מהליגה הרביעית, כיום מאמן חוף השנהב) - 16 מיליון ליש"ט; רוברטו מנצ'יני (מנצ'סטר סיטי) - 13 מיליון ליש"ט; רפא בניטז (ליברפול) - 11 מיליון ליש"ט.

הונם של סטיב ברוס (סנדרלנד), מארק יוז (לשעבר מנצ'סטר סיטי), מרטין אוניל (אסטון וילה), אולה גונאר סולשיאר (מילואי מנצ'סטר יונייטד) וג'יאפרנקו זולה (ווסטהאם) מוערך ב-10 מיליון ליש"ט, מה שמציב כל אחד מהם במקום ה-10 ברשימה.