"ארץ נהדרת" סוגרת עונה בראש הטבלה עם רייטינג של 26.8%

שיקולי השיבוץ של קשת בל"ג בעומר, כמו ההחלטה שלא לשדר אמש את "חטופים", סייעו לרשת להכניס 5 תוכניות לטבלה השבועית

"ארץ נהדרת" מסיימת עונה בצמרת טבלת הרייטינג השבועית. התוכנית ה-14 (כולל לקטים), ששודרה ביום שישי האחרון, הביאה רייטינג ממוצע של 26.8%, בדומה לממוצע העונתי שעמד על 26.9% וכ-700 אלף צופים לפרק.

רייטינג העונה השביעית של תוכנית הסאטירה של זכיינית ערוץ 2 קשת היה נמוך משמעותית מהרייטינג של העונה השישית ששודרה ב-2009, אשר עמד על 33.9% ויותר מ-30% בפרק הסיום. עם זאת, התוכנית הצליחה להגשים את מטרתה ולהחזיר את הצבע ללחיי הצפייה בסופי שבוע.

"ארץ נהדרת", שעלתה לשידור בראשית ינואר 2010, עם כניסתה של קשת לשידור בסופי השבוע של ערוץ 2, העלתה ב-62% את ממוצע הצפייה לעומת התקופה המקבילה ב-2009. כמו כן הובילה התוכנית לצפייה גדלה גם בתוכנית "אולפן שישי" של יאיר לפיד, עם רייטינג גבוה ב-20%.

שיקולי השיבוץ של קשת בשבוע האחרון הביאו השבוע לטבלת רייטינג פחות שגרתית. ל"ג בעומר, ובכללו ההחלטה לא לשדר פרק נוסף של "חטופים", הביא לכך שרשת הכניסה השבוע 5 תוכניות לטבלה, ואילו קשת הכניסה רק 3 תוכניות ("ארץ נהדרת", "עובדה" ו"סופר נני").

ואולם, אין להקל ראש בנתונים הנאים שהביאו תוכניותיה של הזכיינית רשת, משדרת בראשון עד שלישי: "צחוק מהעבודה" עם רייטינג מצוין של 24%, ותוכנית הבכורה של העונה הנוכחית של "אחד נגד 100" שהביאה רייטינג של 23.9%.

נתונים לא רעים גם ל"מצב האומה", ששבה לאחר היעדרות עם 17% רייטינג לא אופייניים, ו"כלבוטק", שרשמה רייטינג של 19.3%. תשומת-לב מיוחדת יש להעניק גם ל"החיים זה לא הכל", שממשיכה לספק רייטינג חזק ומרשים עבור תוכנית מקור מתוסרטת. השבוע הביאו דפנה וגדי רייטינג של 20.6%.

גם ערוץ 10 זרח לרגע בשבוע האחרון, והצליח להשחיל את משחק הפרידה של ברצלונה מליגת האלופות, שרשם רייטינג של 19.8%, לטבלת 10 הגדולים ברייטינג השבועי.

הנציגות היחידה של חברת החדשות של ערוץ 2 היא במהדורה המרכזית בהובלתה של יונית לוי, אשר רושמת השבוע רייטינג ממוצע של 20.1%.

22
 22