הסכם עבודה חדש בשופרסל: תוספת שכר של 4% וביטוח רפואי

במסגרת ההסכם, החל מ-1 באפריל 2010 יהיו זכאים העובדים אשר השלימו במועד זה 36 חודשי עבודה כעובדי החברה, לתוספת בשיעור של 4% משכרם המשולב וכן לביטוח רפואי שימומן כולו ע"י החברה

נחתם הסכם עבודה חדש ברשת שופרסל - כך הודיעו היום (ג') רפי ביסקר ושולם פישר, יושבי ראש משותפים בשופרסל; אפי רוזנהויז, נשיא ומנכ"ל החברה; ריצ'רד הנטר, מנהל העסקים הראשי; אריאלה סיסו, יו"ר ועד עובדי שופרסל; וראובן פרי, ראש חטיבת המסחר בהסתדרות.

תוקף ההסכם הוא החל מ-1 באפריל 2010 ועד סוף 2011.

במסגרת ההסכם, החל מ-1 באפריל 2010 יהיו זכאים העובדים אשר השלימו במועד זה 36 חודשי עבודה כעובדי החברה, לתוספת בשיעור של 4% משכרם המשולב וכן לביטוח רפואי שימומן כולו על-ידי החברה. בנוסף ימשיכו העובדים לקבל מענק רווחים שנתי בשיעור של 6% מהרווח התפעולי של החברה.

רפי ביסקר, יו"ר משותף במועצת המנהלים של שופרסל, אמר היום: "אני מברך את הנהלת החברה ואת אריאלה סיסו, יושבת ראש הוועד, אשר פעלו יחדיו תוך שיתוף-פעולה מלא וגיבשו יחד את ההסכם הטוב ביותר לחברה, לעובדיה וללקוחותיה".

אריאלה סיסו, יו"ר ועד עובדי שופרסל, מסרה כי "בתום משא-ומתן מתיש שנמשך מספר שבועות, הבאנו לעובדי שופרסל הסכם ראוי מאוד. אני מבקשת להודות לנשיא ומנכ"ל החברה, אפי רוזנהויז, שעשה מאמץ גדול מאוד והלך לקראת העובדים, מאחר שהוא מכיר ומוקיר את פועלם למען רווחיות החברה. אמנם המשא-ומתן היה מתיש - אבל כדאי".

בהנהלת שופרסל מציינים כי ההסכם נחתם תוך הערכה והוקרה לכל 11 אלף עובדי החברה, ומתוך ידיעה כי הם חלק בלתי נפרד אשר לו תרומה אדירה להצלחת שופרסל.

כ-1,000 עובדים הצפויים להיקלט בקרוב בשופרסל במסגרת המעבר לניהול וסידור מדף, ייקלטו כעובדים על-פי ההסכמים הקיבוציים בחברה.