תביעה: גרושתי השמיצה אותי בפני יעקב אילון ומיקי חיימוביץ'

עובד ערוץ 10 טוען כי גרושתו שלחה בדואר אלקטרוני מכתב חריף לכ-200 עובדים בחדשות 10, בהם בכירי הערוץ, בו הכפישה אותו על מנת לנקום בו

עובד ערוץ 10 תובע את גרושתו, לאחר שלטענתו השמיצה אותו בפני בכירים בערוץ, ובהם מיקי חיימוביץ', יעקב אילון, רפי רשף, ירון לונדון ומוטי קירשנבאום.

בתביעת לשון הרע, שהגיש באמצעות עוה"ד אריאל לוין וארז עזרא, טוען העובד כי אשתו לשעבר, איתה יש לו סכסוך ארוך, שלחה בדואר אלקטרוני מכתב חריף לכ-200 עובדים בחדשות 10, ובהם מנהלו הישיר - בכיר מאוד בערוץ, ובו היא מעלה טענות קשות כלפיו. הוא תובע ממנה 150 אלף שקל.

במכתב ששלחה האישה לשעבר, על-פי התביעה, פתחה באומרה: "אני פונה אליכם כאנשי תקשורת, אשר אמונים על פרסום אמת ומחוייבים ביושר ואתיקה מקצועית ללא פשרות". במכתב הארוך, המצורף לתביעה, היא טוענת כי בעלה לשעבר, עובד הערוץ, התעלל בה, וכי הם התגרשו עקב "גילויי אלימות קשים מצדו". לדבריה, ההתעללות נמשכה גם אחרי הגירושים.

"חושש למקום עבודתו"

"אתם", כתבה האישה לשעבר, "אנשי הערוץ שעובדים איתו, עליכם לדעת איזה בן אדם עובד איתכם, איך הוא מוכן להקריב את עתיד ביתו על מנת לספק את ייצר הנקם בי".

בכתב התביעה נכתב כי "טענות הנתבעת רוויות שקרים והכפשות כה קשות שלא נראו במחוזותינו... והביאו לפגיעה קשה בתובע ובכבודו".

על-פי התביעה, לאור המכתב נאלץ העובד לשתף את מנהלו בסיפורו האישי, ו"בכך נגרמה לו כלימה גדולה". לדבריו, "עד לעצם היום הזה חושש התובע למקום עבודתו, שכן אין כל ספק כי לחלק מהקוראים - ובעיקר הקוראות - אשר האמינו בכתוב יש דעה שלילית עליו".