אורכית צונחת 7.5%: דיווחה על תוצאות חלשות ברבעון הראשון

אורכית רשמה ברבעון הכנסות של 1.6 מיליון דולר בלבד, בהשוואה ל-4.1 מיליון דולר ברבעון המקביל

חברת אורכית , העוסקת בפיתוח קופסאות תקשורת לניהול נתונים ברשתות תקשורת, פרסמה היום תוצאות חלשות לרבעון הראשון של 2010.

אורכית רשמה ברבעון הכנסות של 1.6 מיליון דולר בלבד, בהשוואה ל-4.1 מיליון דולר ברבעון המקביל. בשורה התחתונה רשמה אורכית הפסד של 6.1 מיליון דולר, שכלל רווח הון חד פעמי של 1.6 מיליון דולר ממכירת אחזקות בחברה ציבורית. ברבעון המקביל ההפסד היה נמוך יותר והסתכם ב-4.1 מיליון דולר.

מנכ"ל החברה, איציק תמיר, אמר לאחר פרסום התוצאות כי "אנחנו אופטימיים לגבי הביזנס שלנו גם בטווח קצר וגם בטווח ארוך, על רקע השיפור בכלכלה העולמית. למרות שהכנסותינו ברבעון הראשון היו נמוכות, אנחנו חוזרים על התחזית לפיה הכנסות החברה יגדלו בצורה משמעותית בשנת 2010".

המשקיעים, בכל אופן, לא מתרשמים מדבריו של תמיר והמניה צונחת בכ-7.5% במחזור גבוה במסחר בתל-אביב.

אתמול דיווחנו כי אורכית פתחה משרד חדש בגרמניה. אורכית הודיעה כי הגברת הנוכחות באירופה הינה צעד אסטרטגי חשוב, זאת משום שהיבשת אחראית לכשליש משוק האת'רנט העולמי. פתיחת המשרדים בגרמניה מתווספת למשרדים חדשים שפתחה החברה לאחרונה בברזיל, הודו, בפיליפינים ובתאילנד.

"שמנו לב ששוק התקשורת באירופה חוזר לצמוח והחברות המובילות מרעננות את תוכניות ההצטיידות והפיתוח שלהן. אנו מגיבים על ידי פתיחת משרד בגרמניה במטרה לשרת טוב יותר את הלקוחות שלנו ולהגיע ללקוחות חדשים", אמר אורן טפר, סגן נשיא החברה. עוד נאמר בהודעה כי בנוסף ללקוחות עליהם דיווחה לאחרונה בגרמניה וסקנדינביה, לחברה לקוחות נוספים עליה עדיין לא דיווחה, בנוסף לשיתופי פעולה רבים ברחבי אירופה.