גידול של 13% ברווחי נגב של אפריקה ברבעון הראשון

בשורה העליונה דיווחה החברה על הכנסות של כ-127.5 מיליון שקל, עלייה של כ- 14.5% ביחס לרבעון המקביל

חברת נגב (מקבוצת אפריקה ישראל), הפועלת בתחום פתרונות גמר לתעשיית הבנייה, פרסמה את הדוחות הכספיים לרבעון הראשון של שנת 2010.

בשורה העליונה דיווחה החברה על הכנסות של כ-127.5 מיליון שקל, עלייה של כ- 14.5% ביחס לרבעון המקביל. הרווח גולמי הסתכם בסך של כ-45.8 מיליון שקל - עלייה של כ-15.6% ביחס לרבעון המקביל

בשורה התחתונה הציגה החברה רווח נקי של כ-5.9 מיליון שקל, עלייה של כ -13% ביחס לרבעון המקביל. תזרים המזומנים מפעילות שוטפת היה חיובי בסך של 7.1 מיליון שקל ברבעון.

לדברי אבי מוטולה מנכ"ל החברה: "הרבעון הראשון אופיין בהמשך גידול בכל תחומי הפעילות, שיפור בפרמטרים התפעוליים ובמיוחד בלט תזרים המזומנים החזק שלנו. אנו מסתכלים קדימה לקראת המשך הצמיחה בפעילות של החברה וב - 2010, אנו נמשיך להתפתח ולהרחיב את סל המוצרים שלנו תוך יישום אסטרטגיית הצמיחה שלנו, כניסה לתחומי פעילות חדשים, לצד המשך התמקדות בפיתוח מוצרי החברה".

עוד הוסיף מוטולה כי" במהלך הרבעון המשיכה נגב להגדיל את היקף פעילות היצוא שלה ולפתח שווקי פעילות פוטנציאליים חדשים . כתוצאה בכך עלה מרכיב היצוא בהכנסות החברה ואנו מאמינים כי מגמה זו תמשך. במקביל שוקדת החברה על הגדלת מגוון המוצרים שלה ופיתוח מוצרים בטכנולוגיות חדשות מתקדמות - מוצרים שאנו מאמינים שיתרמו לצמיחת החברה ברבעונים הקרובים" .