עו"ד זהר קדמון-סלע מונתה לסמנכ"ל ויועצת משפטית בקשת

קדמון-סלע היא בוגרת הפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל-אביב ובעלת תואר שני בתקשורת מאוניברסיטת סטנפורד בקליפורניה, השוקדת כעת על לימודי הדוקטורט

יועצת משפטית חדשה לשידורי קשת. עו"ד זהר קדמון סלע מונתה השבוע לסמנכ"ל ויועצת משפטית בשידורי קשת. זהר שימשה בתפקיד היועצת המשפטית של קשת בשנים 1998-2003 והיא חוזרת לזכיינית, לאחר שהות של 6 שנים בניו-יורק, בה למדה לתואר דוקטור בתקשורת באוניברסיטת קולומביה.

קדמון סלע היא בוגרת הפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל אביב ובעלת תואר שני בתקשורת מאוניברסיטת סטנפורד בקליפורניה. היא מועמדת לתואר דוקטור מאוניברסיטת קולומביה ועבודת הדוקטורט שלה עוסקת בסיקור החדשותי של קורבנות טרור ואלימות פוליטית. בעבר התמחתה אצל שופט בית המשפט העליון תאודור אור, ועבדה כעורכת דין במשרד רון גזית, רוטנברג ושות'.

היא צפויה לרכז את הטיפול בעניינים המשפטיים של שידורי קשת ותנהל את המחלקה המשפטית המלווה גם את מאקו, ערוץ 24 וערוץ ביפ. מנכ"ל קשת אבי ניר מסר כי "זהר מביאה איתה לתפקיד את הידע והניסיון שצברה בשנים בהן עבדה בקשת, בתוספת הבנה עמוקה של עולם התקשורת אותה רכשה בעבודתה האקדמית בארצות הברית. אני מאמין שהמקצוענות והראייה האסטרטגית שלה יהיו נכס חשוב בהתמודדותה של קשת עם השינויים הרגולטוריים, הטכנולוגיים והעסקיים המתרחשים בשוק התקשורת".