חוזה בגובה 12 מיליון שקל לנס טכנולוגיות עם מלונות פתאל

החוזה הינו חידוש והרחבה של חוזה קודם והוא כולל את מערך המיחשוב המאוחד בישראל - 29 מלונות ■ על פי תנאי החוזה, נס טכנולוגיות מפעילה ומתחזקת את מערך המחשוב של פתאל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע

נס טכנולוגיות ממשיכה לאסוף חוזים: היום (ד') דיווחה החברה כי זכתה בחוזה מיקור חוץ רב שנתי בהיקף של 12 מיליון שקל ברשת מלונות פתאל. החוזה הינו חידוש והרחבה של חוזה קודם והוא כולל את מערך המיחשוב המאוחד בישראל - 29 מלונות.

על פי תנאי החוזה, נס טכנולוגיות מפעילה ומתחזקת את מערך המחשוב של פתאל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, כולל יישומים ומערכות תשתית (תוכנה וחומרה), וכן את רשת התקשורת ואבטחת המידע. החברה גם אחראית לתחזוקת השרתים של פתאל. בנוסף לכך, מרכז השירות והתמיכה של נס במיקור חוץ משמש כמוקד התמיכה של מלונות פתאל ותומך במאות משתמשים בישראל.

"ביצוע מיקור החוץ של פעילות ה- IT שלנו ע"י נס טכנולוגיות מאפשר לנו להתמקד בעסקי הליבה שלנו ולשפר את שירות הלקוחות ושביעות רצונם, דבר המבטיח הנאה מושלמת לאורחינו" אמר גדי פריבר, מנכ"ל רשת מלונות פתאל.

"החוזה החדש משקף את האמון של רשת מלונות פתאל ביכולותיה ובכישוריה של נס, וכן את האמון במומחיות ובנסיון של נס בניהול פרוייקטים מורכבים של מיקור חוץ, כולל תחזוקה של מערכות עסקיות תפעוליות חשובות" אמר אפי קוטק, נשיא נס ישראל.