איל ברקוביץ' יפצה את דני עציוני ב-55 אלף שקל

במסגרת הסכם גישור בין הצדדים התנצל כוכב העבר: "ברור לי כי הפגיעה בך היתה חמורה" ■ הפרשה החלה באוקטובר 2007, בתום משחק בו תקף ברקוביץ' מילולית את עציוני שאימן את קבוצת הילדים של מכבי הרצליה

סאגת איל ברקוביץ' ומאמן הכדורגל דני עציוני הגיעה לסיומה, במסגרת הסכם פשרה בין הצדדים שהובא לאישור בבית המשפט השלום בתל-אביב, ושכלל התנצלות של ברקוביץ' והסכמה לתשלום פיצויים לעציוני.

תחילת הפרשה באוקטובר 2007. בתום משחק במסגרת הליגה לילדים תקף ברקוביץ' מילולית את מאמן הקבוצה עציוני, כאשר הרקע היה זעמו של ברקוביץ' על שעציוני, שאימן את הקבוצה בה שיחק בנו ליאור, שיתף אותו לזמן קצר בלבד.

ברקוביץ' הודה והורשע, במסגרת הסדר טיעון, בעבירות של תקיפה ואיומים כלפי עציוני, ונידון לבצע עבודות לתועלת הציבור ולפצות את עציוני ב-2,000 שקל.

אלא שמספר חודשים מאוחר יותר החליט עציוני להגיש גם תביעה אזרחית כנגד ברקוביץ', באמצעות עו"ד ארז דר-לולו ועו"ד גיא כרמי ממשרד ליפא, מאיר ושות', על סך חצי מיליון שקל, בטענה כי גם לאחר הרשעתו ברקוביץ' שב והשמיץ אותו מעל כל במה אפשרית.

בתום הליך הגישור שהסתיים היום נוסח מכתב התנצלות שהעביר ברקוביץ', ובו נאמר: "הנני מבקש להביע בפנייך את התנצלותי העמוקה והכנה על הדברים. ברור לי כי הפגיעה בך היתה חמורה וגרמה לך עוול אותו אני מבקש לתקן, בין היתר בהבעת התנצלותי".

ברקוביץ' יפצה את עציוני בסכום של 55 אלף שקל, ובנוסף יעביר 20 אלף שקל כתרומה לגוף שייבחר על-ידי המגשר, עו"ד יואב לוי.