בצלאל רכש את אקספון ומינה את איציק בן-אליעזר למנכ"ל

בן-אליעזר שמש בעבר מנכ"ל בזקום וסמנכ"ל פיתוח עסקי בבזק בינלאומי ■ העסקה לרכישת אקספון הושלמה תמורת 31 מיליון שקל ■ בצלאל הודיע על כוונתו להיכנס לשוק הסלולר ולבקש רישיון למפעיל סלולרי במודל MVNO

איציק בן אליעזר, לשעבר מנכ"ל בזקום וסמנכ"ל פיתוח עסקי בבזק בינלאומי, צפוי להתמנות כמנכ"ל חברת 018 אקספון, כך נודע ל"גלובס". היום הודיע איש העסקים חזי בצלאל על השלמת העסקה לרכישת אקספון , תמורת 31 מיליון שקלים, מידי בעליה אברהם קינן ומשפחת ניסנזון. בצלאל הודיע על כוונתו להיכנס לשוק הסלולר ולבקש רישיון למפעיל סלולרי במודל של MVNO.

בן אליעזר, שימש בעברו ככלכלן בחברת בזק, ומשם עבר לבזק בינלאומי. לאחר זמן מה הקים את חברת בזקום שעוסקת בהעברת שיחות בינלאומיות במודל IP. לאחר תפקידו בבזקום הוא חזר לבזק בינלאומי לזמן קצר ושימש שם כסמנכ"ל פיתוח עסקי. לפני מספר חודשים הוא עזב וקיבל הצעה להצטרף לחזי בצלאל במסגרת רכישת אקספון.

בצלאל מסר שהוא בוחן הקמת גוף תקשורת גדול שיציע חבילות תקשורת מלאות. בעבר התמודד בצלאל על רכישת מירס ממוטורולה ונודע כי הוא שוקל להגיש הצעה במכרז התדרים הסלולאריים שיתקיים בסוף השנה.

גלעד בר לב מנכ"ל חברת ההשקעות של קבוצת בצלאל מסר היום כי "אנו שבעי רצון מביצוע העסקה ומקווים לאישור מהיר של משרד התקשורת על מנת שנוכל לקחת את המושכות על ניהול החברה. 018 תמצב את עצמה כאלטרנטיבה איכותית בשוק השיחות הבינלאומיות בו היא פועלת משנת 2004. כבר היום הצעת הערך של 018 הינה משתלמת ביותר והאתגר שלנו יהיה להעביר את המסר הזה ללקוחות חדשים".

את קבוצת בצלאל ליווה בעסקה משרד רואי החשבון קסלמן PWC ועורכי הדין קרן מרכוס ושאול הזנפלד. את אקספון אינק ייצג עוה"ד אלון רייסר.

חזי בצלאל הינו איש עסקים שפעל ב-30 השנים האחרונות ברחבי העולם בתחומי הבנקאות, התקשורת והאנרגיה. לפני כשנתיים מכר בצלאל השליטה ב'נייל בנק' ל'ברקליס בנק' העולמי. בתחום התקשורת, הינו שותף של חברת מיליקום, אשר מספקת שירותי סלולר לכ - 65 מיליון מנויים באסיה, דרום אמריקה ואפריקה, והינו בעל פעילות MVNO ו-M2M בבריטניה.