Ellacomm ו-וואלה ישקיעו מיליון שקל בערוץ אינטרנט חדש

הגישה לערוץ UGLY TV תהיה בחינם, והוא ימוקד לצעירים בגילאי 14-25 וישדר 24 שעות ביממה כערוץ לכל דבר עם לוח שידורים מתוכנן ומובנה הכולל גם תוכניות רכש מהעולם

ערוץ טלוויזיה ייעודי ראשון ברשת האינטרנט בישראל. ל"גלובס" נודע כי חברת התוכן EllaComm השקיעה יחד עם אתר וואלה קרוב למיליון שקל בערוץ נוער וצעירים חדש שייקרא UGLY TV.

ערוץ הווידיאו, שיעלה מחר (ב') לאתר, ימוקד לצעירים בגילאי 14-25 וישדר 24 שעות ביממה כערוץ לכל דבר עם לוח שידורים מתוכנן ומובנה. ההשקה הראשונית של הערוץ הינה בישראל, כאשר במהלך השנה הקרובה יופץ הפרויקט גם לזירה הבינלאומית. הגישה לערוץ תהיה הרשת החברתית של וואלה, "מקושרים".

הערוץ הוא יוזמה של חברת EllaComm, המתמחה בייבוא ערוצי טלוויזיה לישראל ובהם בלומברג וג'ים ג'ם, וזהו הערוץ הראשון המופק על-ידה.

בין התוכניות בערוץ ישנם מותגי תוכן מוכרים מהעולם ובהם "הפי טרי פרנדס", "הדודסונים", "דאבל דה פיסט", "סופר שטחיות" והסדרה זוכת הפרסים "אבות אבודים". התוכניות השונות מגיעות מבית היוצר של חברות הפקה מובילות כמו Fireworks, Adult Swim, Turner ו-Mondo Mini.

בנוסף, ניתן יהיה לצרוך חלק מתכני הערוץ גם במתכונת VOD, ובהמשך גם באמצעות מכשיר הסלולר.

הגישה לערוץ TV UGLY תהיה בחינם. משתמשים רשומים ברשת החברתית שייכנסו לערוץ יוכלו להכיר גולשים הנמצאים באותו זמן בערוץ, לשוחח עמם ולשלוח פוסטים שיופיעו בזמן אמת לצופים בערוץ.

זירת ערוצי התוכן לנוער הפכה באחרונה לאחת האטרקטיביות. לצד ערוץ "ביפ" של קשת הפועל היום בכבלים, מתוכנן לקום ערוץ נוער של "לוק" בראשותו של ירון ליכטנשטיין, ומחשבות בנושא נעשות גם בחברת נגה תקשורת. גם ערוצים כמו "HOT בידור ישראלי", ערוץ 24 והערוץ הים-תיכוני המתוכנן לקום, נחשבים לערוצים הפונים לפלח אוכלוסייה זה.
ערוץ תוכן וידיאו שמשדר בסטרימינג כבר קיים בגירסאות שונות ב-mako ובחברת החדשות של ערוץ 2, אולם זהו ערוץ ראשון שמשדר תכנים מקוריים שלא יעלו בטלוויזיה על-פי לוח שידורים מסודר ומוגדר.

מ-EllaComm נמסר בתגובה: "אנו שמחים להיות חברת התוכן הראשונה שמעלה ערוץ טלוויזיה המופק כולו לאינטרנט ומשדר 24 שעות ביממה. אנחנו רואים בכך יריית פתיחה לגל הבא של הטלוויזיה, ומקווים כי הקונספט הייחודי והחדשני של UGLY יהפוך לשם דבר בקרב קהל היעד בארץ ובעולם".

"השילוב בין תכני UGLY לבין יכולות האינטראקציה החברתית הקיימות ב'מקושרים' יוצר סביבה דינמית עם חוויית משתמש ייחודית שאינה קיימת בפלטפורמות אחרות באתרים ישראלים", אמר אילן ישועה, מנכ"ל וואלה.